Reis Oost-Turkije

Deze mogelijkheid start rond 10 mei vanaf Adana in Turkije. De reis zal ( zo ongeveer; (suggesties zijn welkom )gaan:
Adana-Diyerbakir-Tatvan-Van-Doyubayazit-Cildir-Ardahan-trabzon-Cappadocia ( Nevsehir-Goreme )-Burdur-Fethiye.
Heenvlucht naar Adana, terug vanaf Dalaman.

De reis is voor maximaal 4 meereizenden. We reizen in mijn Volkswagen Transporter. We verblijven in Pensions/budget hotels. Ik heb reeds 16 jaar ervaring in geheel Turkije, waar ik vele reizen heb gemaakt en uitgevoerd voor diverse NEDERLANDSE REISORGANISATIES. Ik spreek de taal redelijk.

Wie heeft er zin om de reis mee te detaileren en mee te maken. Om deze reis genoeg tijd te hebben om al het moois te genieten, denk ik aan minimaal 4 weken.

Wie lijkt dit wat ???

Iyi Yolculuklar/Goede Reis

groeten

Matty

hallo matty
het lijkt mij wel gezellig eens met je mee te gaan
gr tom van patara

Hi Tom,

Leuk van je te horen op deze manier. Ik ben op dit moment in Nederland en te bereiken op nr 0628820406.
Bel even als jij ook in Nederland bent.

groeten,

Matty

Voor de genoemde reis zijn reeds 4 gegadigden, echter de data zijn veranderd. We reizen nu op 03-06-2010 vanaf Diyarbakir richting Tatvan en blijven dan tot 15-06-2010 rondom Van Golu. We zullen vogels/planten en vlinders-insecten bekijken.

Door deze verandering in data zijn er een paar andere mogelijkheden:

12-05-2010 vertrekken vanuit Adana ( vlucht A’dam-Adana Euro 130,-), daarna via een schitterend gebied het Demirkazik gebergte richting Cappadocia, waar we de tijd zullen nemen; een paar dagen. Daarna via Malatya/Adyaman naar NEMRUT berg.
Op 01-06-2010 terug vliegen naar Amsterdam vanaf Diyarbakir ( Euro 78,-)
Voor deze trip geld ook weer maximaal 5 meereizenden.
De verdere kosten kunnen verder vastgesteld worden als we de reis verder hebben doorgesproken.
Wie heeft er zin om deze reis gezamelijk samen te stellen. REAGEER SNEL

Daarna begint onze eerder genoemde reis Diyarbakir-Tatvan-Ahlat-Van-Diyarbakir.

Op 15-06-2010 vliegen de deelnemers van deze reis vanaf Diyarbakir naar Nederland.

Ik zal dan mogelijk van Diyarbakir- Adana-Antalya-Fethiye-Izmir-Canakkale-Ipsala-Thessaloniki-Igoumanitsa-Ferry naar Italie terug naar Nederland rijden.
ALS ER LIEFHEBBERS ZIJN OM DEZE TRIP GEDEELTELIJK OF GEHEEL MEE TE MAKEN KUNNEN VIA DEZE SITE REAGEREN.

IK BEN TOT 27 MAART IN NEDERLAND DUS ALS GEINTERRESSEERDEN PERSOONLIJK KENNIS WILLEN MAKEN VOOR INFO REAGEER OOK.

IYI YOLCULUKLAR/GOEDE REIS

MATTY