:wereld:zijn reis aan het plannen naar namibie voor zomer of najaar 2012.
heeft er iemand ervaring met de routeplanner van namibweb?Als deze prima is willen we wel overwegen om deze aan te kopen of is het beter om een gps toestel te huren?Ook stellen we ons de vraag of het nodig is om een sateliettelefoon te huren daar we gelezen hebben dat er voldoende bereik is ook buiten de steden.en als laatste vraagje eentje dat ook al eens op het forum gesteld is over het internationaal rijbewijs is dit echt nodig.heb verschillende reisverhalen gelezen maar weinigen zijn recent
groetjes:zon02:
:dag:
- Zomer 2012? Ik hoop dat u al een 4x4 heeft gereserveerd? Anders gaat dat nu zeer lastig worden…
- Routeplanner van Namibweb? Heeft u een link?
- Satelliet telefoon is niet strikt noodzakelijk tenzij je ten alle tijden gegarandeerd bereik wilt hebben. Zie hier de GSM coverage in Namibia.
- Int. rijbewijs is niet echt nodig
Gr. Hans
bedankt voor de snelle reactie de link is namroutes.com. hebben beslist dat de reis toch wel voor oktober2012 zal zijn:dag:
grs tilly
Oktober lijkt mij inderdaad realistischer. Ik gebruik de ongeëvenaarde Tracks4Africa (€15) en Garmin’s Basecamp (gratis) voor het plannen van routes. Tevens te laden in een Garmin GPS met routable software. Aanrader!
Gr. Hans