Reis naar Bovington

Ik ben van plan om met 2 vrienden volgend jaar naar Tankfest te gaan in het Bovington Tank Museum. Mijn vrienden en ik zijn al een tijdje aan het zoeken naar de beste manier om vanuit Nederland in Bovington te komen en terug. We lopen alleen steeds vast op dat het ver boven ons budget eindigt of dat we bijna 16 uur onderweg zijn. Ik vroeg me dus af of iemand al eerder zo’n reis heeft gemaakt en ons kan vertellen wat de beste mannier is om vanuit Nederland in Bovington te komen. We hebben een auto ter beschikking maar we willen het liefst zo min mogelijk in Engeland rijden met deze auto gezien we nog onervaren bestuurders hebben en het dus niet aandurven om ineens links te moeten rijden. We zouden het liefst op vrijdag 29 juni vertrekken (richting de avond) en zo laat mogelijk op zondag 1 juli weer terug gaan om zo veel mogelijk van het tankfest te kunnen zien maar toch op 2 juli weer thuis te zijn.

Hey Max,

Ik ben er dit jaar geweest en ben met het vliegtuig naar Southampton gevlogen, vandaar is het eenvoudig met de trein te doen naar Bovington (Wool), waar ik op loopafstand op een camping verbleef (het station is ook lopend te doen). voor ongeveer € 170,- ben je dan heen en weer (vlucht + trein). Hou er rekening mee dat de auto ook wat kost en dat je veel langer onderweg bent.

EDIT: Ik zat nog even te kijken, maar als je bv met de trein vanaf brussel gaat ben je ruim 5 uur onderweg, weet niet precies wat het kost dan.