Reis naar azië met een rustigere persoon

Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij enkele weken naar azië wil gaan (japan of thailand) om er van de natuur te genieten als ook enkele culturele uitstapjes wil maken. Vermits ik ook wel wat met het spirituele bezig ben, zou ik ook enkele tempels willen bezichtigen. Het liefst zou ik tegen het einde van het jaar vertrekken maar dat mag ook later zijn. Ik ben een 27 jarige vrouw afkomstig uit belgië en zoek een reisgenoot tussen 25 en 35 jaar die ook van rustigere plaatsen houd in plaats van de drukte wil opzoeken.n Wat niet wil zeggen dat ik geen steden wil bezoeken of dergelijke hè. Ikzelf heb nog niet veel reiservaring dus heel de reis moet nog vorm krijgen maar dit is iets wat we met twee zouden kunnen doen indien het klikt. Wie interesse heeft of meer informatie wil, mag me altijd een privé-berichtje sturen.

Groetjes

Hej,

Wil je deze reis met 2 maken of zijn er ook geen bezwaren tegen meerdere personen? Ik ben van plan om met een vriend en zijn vriendin voor 3 weken naar Thailand te gaan volgend jaar, waarschijnlijk rond April.

hoi hoi

als je wilt kan ik je ook met een thaise gedipl.univers.geschoolde reisgids in contact brengen
deze mensen kennen thailand op hun duimpje en hun maandsalaris is voor ons een lachertje
en zij brengen je op plekken waar toeristen nooit zijn geweest
heb het zelf ook gedaan en ik heh heel erg veel gezien, en het is me erg goed bevallen

gr. dick

zou je mij deze info willen geven. vriendelijk dank!

hoi hoi

Dit is zijn facebook naam
en zijn bijnaam is Noom
veel succes en erg veel plezier

Peerapong Khoomphai.

gr. dick