Reis!genoten Gezocht Zuidduitsland

Wij (ik + vriendin) zijn opzoek naar mensen die in de meivakantie (2 tot en met 9 mei 2004) naar ZuidDuitsland willen. We gaan namelijk met het schones wochenende ticket van de DB, waarop 5 personen voor 28euro een hele dag in het weekend vrij mogen reizen. Aangezien wij maar met zn tweeen zijn, vroeg ik me af of er mensen zijn die in die periode ook die kant op willen voor dus 28/5 = E 5,60 per persoon (E11,20 retour). Naast de reis willen we wel graag met zn tweeen gaan, dus niet de hele week samen reizen! alleen om het treinreizen nog goedkoper te maken, dus moet toevallig zijn als er iemand ook die kant op gaat in de meivakantie.

We reizen vanaf Aachen/Aken (of eigenlijk Gulpen(zuidlimburg), maar dat is nog Nederland dus geen Schones Wochenende Ticket), naar Bietingen, een klein rot plaatsje precies op de Duits/Zwiterse grens(Schaffhausen). Indien er mensen naar een ander deel van Zuid-Duitsland willen, kan natuurlijk ook, dan moeten we daar ff langsrijden;) Vanaf daar gaan we een stukje lopen naar Schaffhausen, daarna via Stein am Rhein naar Radolfzell. Dan weer door naar Singen en van Singen weer naar Bietingen. Dit alles(globale planning) in 1 week, zodat we lekker rustig aan kunnen doen!

Eventuele reacties graag via email of telefoon, want ik denk dat ik vergeet dit forum vaak te checken:)

Groetjes Wouter van der Veer
wouter@snempaa.nl
Zwolle
0614940352
http://www.snempaa.nl/

ps. Vertrek vanaf een ander grensstation (bijvoorbeeld Enschede, Arnhem, Venlo) is ook mogelijk, maar dan moet diegene even langs Aachen komen met de trein, zodat wij vanaf daar mee kunnen reizen)