Hoi mede reisliefhebbers.
Ik vertrek zelf 3 september aanstaande voor een onwijs gave reis.
Deze reis begint in Mexico en heeft als einddoel het carnaval in Rio februari volgend jaar.
Tijdens deze reis ga ik door 13 verschillende landen reizen.
De landen waar ik doorheen ga reizen zijn met meteen het moment waarop ik hier naar alle waarschijnlijkheid zal zijn als volgt.
Mexico van 3 september tot ongeveer 20 september.
Belize eind september.
Guatemala begin oktober.
El Salvador midden oktober.
Honduras eind oktober.
Nicaraqua begin november.
Costa Rika midden november.
Panama eind november.
Colombia begin/midden december.
Ecuador midden/eind december.
Peru eind december/ begin januari.
Bolivia midden/ eind januari.
Braziliƫ eind januari/ begin februari.
Het carnaval in Rio is uiteindelijk voorlopig het doel van mij reis. Het carnaval vind 7 februari 2016 plaats. Daardoor moet ik best doorreizen tijdens deze reis. Maar desondanks denk ik nog genoeg tijd te hebben om veel te gaan zien en beleven.
Naast dat ik dit ga doen. Ben ik ondertussen druk met een project wat ik vanuit hier ben gaan opzetten. Ga namelijk pennen en schrijfblokjes uitdelen aan kinderen die dat daar nodig hebben zodat hun educatieve mogelijkheden gestimuleerd kunnen gaan worden. Er is namelijk een grote behoefte aan pennen en papier zodat ze kunnen eren schrijven. Hiervoor heb ik 5000 pennen en 1000 schrijfblokjes die ik verspreid over de verschillende landen ga uitdelen op verschillenden plekken zoals kerken scholen en andere sociale projecten.
Dit is zeker niet mijn voornaamste reden dat ik deze reis ga maken. Dat zit meer in het fijt dat ik onwijst graag de wereld wil ontdekken. Want wij leven hier met ze alle op een super mooie aarde. Waar we best trots op mogen zijn.
Tijdens deze reis lijkt het mij heel leuk om stukjes samen met mede reizigers te reizen om zo ervaringen te delen en samen dingen te kunnen ondernemen. Kom ongetwijfeld veel mensen tegen heb vaker alleen gereisd. Maar soms Nederlands praten is ook wel heerlijk. Dus daardoor mijn oproep hier. Is er iemand van plan om ergens in deze periode op reis te gaan naar midden en zuid Amerika schroom niet met vragen. Ben denk ik best wel een open boek en sta overal voor open.
Ik hoor graag een reactie mocht je een stuk of een stukje samen willen reizen. Twee mensen weten altijd meer dan 1 denk ik zo:)
Kan misschien makkelijker via mij facebook: Redirecting...
Groetjes Robbert