Regenwoud/ Azie.....

Hey hai en een hallo,

Ik, gezellige jonge vrouw (28) zoekt gave man om het leven mee te delen… whooooops, verkeerde site :slywink:

Take two…
Gezocht: actief persoon met humor en de instelling ‘het glas is half vol’

Wie lijkt het gezellig, geweldig, gek en spannnend om samen in maart/april/mei af te reizen naar Azie om daar ong. een maand van de natuur en cultuur te genieten. Mijn idee is dat ik (wij) een kleine 2 weken vrijwillgerswerk verricht met kids of dieren en twee weken over laten aan de omstandigeheden en kijken waar ik (wij) beland, iig de/het wildernis/regenwoud in!! Maar voor andere ideeen sta ik ook open, schroom dus niet om te mailen mocht je iets anders geweldigs in je hoofd hebben! :wereld:
Het enige wat niet aan mij besteedt is, is echt elke dag te wandelen met een backpack van hostel naar hostel.
Zou me graag een tijdje onder de locals begeven, vandaar het vrijwilligerswerk, en daarnaast een mooie tocht maken in een groep die we daar tegen het lijf lopen of vanuit hier tegenkomen door het regenwoud en daar, mocht dit een mogelijkheid zijn, te kamperen tijdens de tocht!

Ik hoor graag van je,

Francesca
[EMAIL=“zoncesenpip@hotmail.com”]zoncesenpip@hotmail.com

Hier kun je slagen voor alles ;).

Succes verder!

Hola!

dat is een spannende introductie :nod:
maarruh, wat je te melden heb en wat tevens je vraag is staat mij wel degelijk aan.

ik ben wel in voor zo’n avontuur!!!:chin:

ik ben een jongeman van 25 en ga eind januari voor het eerst vrijwilligers-
werk doen in spanje.
ik hoop dat ik na deze ervaring een positieve houdingovergehouden heb en
misschien wel verder de wereld in wil trekken om mensen te helpen en
“de andere kant” eens mee te maken…

ik hoor daarom ok graag wat van je.
Doei

Hi Francesca,

Leuke oproep waar ik me helemaal in kan vinden. Ik ben zeker een actief persoon die nieuwsgierig is om andere culturen te ontdekken. Mijn instelling is dat je werkt om de leuke dingen te doen in het leven en dat je het beste de dingen uit het leven kunt halen nu je jong, gezond en vitaal bent. Daar mijn vriend en vrienden geen geld of kids hebben of gewoon geen zin of tijd hebben zoek ik dus een reismaatje. Mijn planning is om samen met een gezellige, spontane en sportieve reisgenote vanaf 1/2 maart- eind maart tot ongeveer 1/2 juni - eind juni enkele landen in ZO Azie te ontdekken. Ik hou van natuur, snorkelen, duiken, cultuur en ben net zoals jou ook geen type om ieder dag met een rugzak te wandelen. Jouw voorstel om ongeveer 2 weken vrijwillegerswerk te doen trekt me erg aan. Ik ben 2 jaar geleden naar Borneo geweest om de Oerang Oetangs te bezoeken wat helemaal te gek was. Ik heb toen geen vrijwillegerswerk gedaan maar ik ben altijd zeer begaan met de beestjes in de wereld dus lijkt het me fantastisch als ik aan zo’n soort project mijn steentje kan bijdragen. Het lijkt me erg leuk om wat van je te horen zodat we elkaar wellicht eens kunnen ontmoeten en kijken of het klikt. Ik ben bereikbaar op e-mail adres: [EMAIL=“angelique-d@live.nl”]angelique-d@live.nl

Groetjes, Angelique

Hallo Francesca en ook Angelique,
Ook ik (vrolijke meid van 28) vertrek half maart naar Azie om rond te reizen. Ben momenteel op zoek naar een ticket. De planning is om te vliegen naar Bangkok en wat ik verder allemaal ga doen weet ik nog niet. Sta overal voor open. Ik wil in ieder geval Thailand en een aantal landen daarom heen bezoeken. Heb er ontzettend veel zin in. Misschien kunnen we contact houden en elkaar daar ontmoeten! Groeten, Esther

Hey hai Martin alias Sjaak (haha),

Bedankt voor je tips/links en vind het helemaal super wat je gedaan hebt ( maar je zult vast niet anders horen ) :slight_smile:

groetjes,

francesca