Red Alert,Red,Alert,

Blijkbaar is er ergens een rood lampje aan het branden ivb:het artikel bosbranden in Griekenland)zie link:http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=120417 (post:2)
graag ff naar kijken wat er aan de hand is!Had toen wel een bronvermeling gezet.
gegroet:georgessiam.:chin:

What’s going on, George?
Hoe kan ik je helpen?
Groetjes
Sopirla>>>

Er heeft iemand me attent opgemaakt dat er bij een artikel die ik een paar maand geleden had gezet op het Griekenlandforum,“bosbranden” een rood lichtje flikkerd:blijkbaar heeft iemand moeite met mijn persoon(het bericht was voorzien met bronmelding)

Het zou heel goed kunnen; ik heb de artikel bekeken en het was niets vreemds aan.
Eventueel, als je gerust wilt zijn, kun je een mail doen naar Jurjenb of Jeroen; ze kunnen iets meer “zien” dan ik.
Ik heb niets alarmerend gezien. Ik ben meer geneigd te denken dat er is iemand die niet van je “houdt”. Weet je wat je moet doen? Negeren, “completly”.
Groetjes
Sopirla>>>

Geen idee waar de ophef voor nodig was. Ik heb een reactie geplaatst in het topic en er een slotje op gezet. Waarschijnlijk heeft Peter niet naar de datum gekeken.

Bedankt Jurjen voor je snel optreden!

No problem. :slight_smile: