Recent verschenen reisverhaal over India

Hallo!

Ik heb een reisverhaal geschreven dat onlangs verscheen als boek en dat ik hier graag even voorstel:

In 2013 trok ik voor het eerst naar India; een wereld waar ik als kind reeds een bijzondere fascinatie voor koesterde. Die ontdekkingsreis van zes weken mondde uit in een opeenvolging van steeds langere reizen doorheen verschillende Aziatische landen, enkel gewapend met een zware, ouderwetse reisgids en veel nieuwsgierigheid. Hoe langer hoe meer verwerden deze omzwervingen tot ontsnappingen: een herhaaldelijke vlucht uit België en uit het eigen verleden aldaar. Totdat het uiteindelijk, door een wending van het lot, plots India zélf werd waaraan moest worden ontsnapt.

Dit boek, getiteld “Verenneweerd”, is hoofdzakelijk een reisverslag: een aaneenschakeling van anekdotes en dagdagelijkse observaties, door de ogen van iemand die er een sport van maakt om steeds het allergoedkoopste, al dan niet meest armzalige onderkomen te vinden en het merendeel van de tijd besteedt aan (ver)dwalen door telkens weer nieuwe plekken.

Hier vind je meer info en kan je er ook een stukje uit lezen: