Reactie op geplande reis gevraagd

Beste lezers van dit forum,

In december van dit jaar heb ik samen met mijn vader een 3 weekse fietsreis in Cambodja gepland. We zijn ervaren in het fietsen in verre landen en nemen genoegen met eenvoudige omstandigheden. We zoeken bij voorkeur de niet de teveel platgetreden wegen. Onderstaande tocht hebben we gepland.
Mijn vraag is of de route voldoende interessant is wat landschap (ik ben ook fotograaf) betreft. We hebben ons doel gericht om naar Banlung te fietsen en in die omgeving diverse (voet)tochten te maken. Op internet kom ik er nog niet achter of deze omgeving de moeite waard is om veel van te verwachten. Graag een reactie daarop en evt. tips voor een meer interessante route.

de route:

aankomst Bangkok
met bus naar Aranyapratnet
Sisophon
Seamreap (extra dag tempelcomplex ontdekken
Kampong Thum
Rhumi Dong
Chhep Kandal
Stoang Treng
Banlung (3 dagen)
Stoang Treng
Kratie
Kampong Cham
Odonak
met bus naar Batdambang
Pailin
Chanthaburi
met bus Bangkok

Ik ben benieuwd naar de reacties.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Banlung is meer dan de moeite waard. De provincie hoofdstad is een van de mooiste van Cambodja, met een geweldige natuur en wandelmogelijkheden.

Je geplande route is absoluut de moeite waard, maar houd er rekening mee dat het wegennet in Cambodja van slechte kwaliteit is waardoor je soms genoodzaakt bent om over een platgereden weg te rijden. Maar met een beetje creativiteit kom je een eind.

Mocht je vragen hebben, of hebben jullie hulp en of vrijblijvend advies nodig bij deze fantastische uitdaging? Dan kun je me gerust mailen([EMAIL=“angelo@adventure.com.kh”]angelo@adventure.com.kh)

Vriendelijke groeten uit Siem Reap
AT Cambodia Travel

Hallo Vince,