Hallo ik ben Johannettie ben 53 jaar en kom uit Noord-Brabant and my travel name is GiGi. Reizen maken naar voor mij onbekende landen en grote steden ontdekken, is mijn grote passie!!
Ik vind het super gaaf om alleen te reizen en dit geeft mij zo een groot vrijheidsgevoel, dat je alles gewoon lekker op jouw eigen manier kunt uitzoeken en op je eigen tempo kunt ondernemen en ontdekken, daaaaaar wordt ik helemaal blij van :wereld: Ik ga ook wel eens met mijn kinderen of beste vriendin reizen en dat is ook helemaal leuk en goed! en heel af en toe ga ik ook met een georganiseerde reis mee.
Tja de vraag waar ben ik al geweest: Amerika, Canada, Canarische eilanden, Australië, Dubai, Mexico, Frankrijk, Spanje, Dominicaanse Republiek, Egypte, Turkije, Costa Rica, Duitsland, China, Nicaragua, Slowakije, Polen, New Zeeland, Hong Kong, België, Maleisië, Indonesië, Zwitserland, Tsjechië, Bali, Rusland, Denemarken, Thailand, Griekenland, Tunesië, Singapore, Portugal, Engeland, Italië, en eind 2015 ga ik naar Gambia, en Senegal.
Waar wil ik nog erg graag heen; In 2016 staat Japan op de rol, India, Kenia, Tanzania, Nepal, Antarctica, IJsland, Tibet, Noorwegen, Finland, Brazilië, Chili, Peru, Galapagos eilanden, Argentinië, Ecuador, Marokko en Vietnam.
Ik zou dan ook graag met mensen via deze weg in contact willen komen over JAPAN wat al enige jaren top favoriete land is waar ik heen wil!! Alles over Japan is welkom en hoop ook te horen van mensen die ervaring hebben met zelfstandig door Japan te reizen i.v.m. de taal, openbaar vervoer, geldzaken, veiligheid en tips over echte aanraders die je gezien moet hebben als je door Japan reisd, ed.
Ik hoor heel graag van jullie,
Groetjes Gigi