Rail& flY

Wie weet een reis organisatie in Nederland waar ik tickets kan kopen van rail &fly wil vliegen van af een Duitse >>>luchthaven ik heb geen credit card dus ben gebonden aan Nederlandse sites ?
:thailand::cambodia:

Ik weet niet waarom je geen creditcard hebt, maar het loont echt als je in Duitsland met een creditcard de vlucht naar BKK boekt. Veel goedkoper dan in Nederland. Om een voorbeeld te geven: ik heb afgelopen juli een vlucht naar BKK geboekt in jan. 2010 met Gulf Air (1 stop in Bahrein, ca 1,5 uur) voor € 494,00 (3 mnd ticket) incl. gratis treinticket vanaf de Duitse grens naar Frankfurt v.v. Het treinticket geldt ook voor de Thalys en ICE. Plus 30 kg bagage p.p. Ik woon in het zuiden van NL en ben in 2 uur vanaf Aken op het vliegveld van Frankfurt. Naar Schiphol ben ik 2.50 uur kwijt met de trein. Trouwens datzelfde vliegticket kost nu al meer dan € 800,00. Vroegboeken loont echt!!

BeBo

de bekendste NL-reisburo’s op Thaild-ook enkel vliegen, zijn BMair in Bilthoven en 333travel in Harmelen-met een snelle google zit je zo op hun site. bel ze gewoon voor wat info.
Zij regelen beide ook-tegen ietsje meer als de site direkt-tickets vanaf elke airport-dus ook DUS of FRA-en kunnen-als de airline dat heeft (want dat verschilt nl. per airline-ook de prijs) je aan die R+F-tickets helpen. Die zijn overigens NIET altijd goedkoper als de voordeelprijs die bahn.de of nshispeed.nl via boeken direkt op hun site (NS met I-deal) soms bieden. En dat komt weer omdat je het NL=NS-deel apart moet betalen. Woon je toch al aan de grens dan geldt at natuurlijk niet.
VEEL Duitse buro’s bieden alternatief voor cred-crd, omdat die in DE nog ongewoner is als in NL. Dan betaal je via internationale bank-dat is gratis binnen de EU en met EURO.
ook kan je zelf boeken bvb bij AirBerlin/LTU vanaf DUS-je kiest dan airberlin.nl-en dan kan je ook via bank-machtiging betalen-dat is zelfs goedkoper in kosten als per crd-cd.