PUERTO RICO... iemand ervaring???

Voor mijn studie moet ik rond april 2011, voor twee maandjes in een Spaanstalig land verblijven (vrijwilligerswerk, gewoon wat werken, reizen… etc.). Samen met een mede studente heb ik enorm zitten brainstormen over o.a. Panamá, Cuba… maar ook Puerto Rico.

Over Panamá en Cuba is voldoende informatie te vinden, maar wat betreft Puerto Rico is het (los van wat internetsites) wat lastiger. Ik ben erg benieuwd of er mensen op het forum zijn die ervaring hebben met PR! Zijn er leuke plaatsen te bezoeken? Hoe is de lokale bevolking? Wat is aan te raden m.b.t. verblijf? Is het oke voor twee meiden alleen op reis? Dat soort zaken…

Zo ja, dan hoor ik graag van jullie! :nod:

Groetjes Leonie

Hallo, ik ben een aantal keer in Puerto Rico geweest. Het is een Spaanstalig land maar tegelijkertijd zeer Amerikaans georiënteerd. Houd er rekening mee dat het een echt autoland is en dat er minder bussen door het land rijden dan in andere Latijns-Amerikaanse landen. Wat betreft steden is San Juan veruit het meest interessant. Als je een auto hebt kan je ook nog allemaal andere plaatsen bezoeken waaronder het bergachtige binnenland. Hieronder heb ik een paar reisverslagen geplaatst zodat je een idee hebt:
http://www.spaanstaligewereld.nl/reisverslagen.php?land_id=18