Goedemiddag,
Ik heb een privé mail ontvangen maar kan deze niet openen. Ik krijg steeds te zien dat ik niet ingelogd ben, terwijl ik dit wel ben. Kunt u aangeven hoe dit kan?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Angela
Goedemiddag,
Ik heb een privé mail ontvangen maar kan deze niet openen. Ik krijg steeds te zien dat ik niet ingelogd ben, terwijl ik dit wel ben. Kunt u aangeven hoe dit kan?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Angela
Probeer allereerst een keer in te loggen met een vinkje bij “Herinner mij”. Mocht dit ook niet het probleem oplossen, probeer dan een keer de cookies van WereldWijzer weg te gooien. Dit laatste kan op de volgende manier:
[ul]
[li]FireFox: dit kan dit via het menu Extra -> Pagina-info. Vervolgens opent er een nieuw schermpje. Onder het tabblad Beveiliging vind je een knop [Cookies bekijken]. Klik de bovenste aan, scrol naar beneden, klik de onderste aan terwijl je de shift-knop ingedrukt houdt en druk op delete/klik op [Cookies verwijderen]. In het ergste geval rechts van het zoekveld (bovenin) op het rode kruisje drukken, zodat je de optie [Alle cookies verwijderen] kan gebruiken.[/li][li]Internet Explorer: (kan wellicht verschillen per versie) ga in het menu naar Extra -> Internet-opties. In het scherm dat opent zoeken naar de knop [Cookies verwijderen…][/li][/ul]
Hopelijk lukt het nu, zo niet: laat het dan nogmaals weten. ![]()
Hoi Angela,
Als het niet lukt horen we het graag!
Groetjes,
Yvonne