Prive chauffeur gezocht

Hallo allemaal.

Ik ga in januari voor 23 dagen naar sri lanka. Ik wilde dit eerst bakckpackend en op de bonnefooi te doen, maar het lijkt mij lekkerder om een prive chauffeur in armen te nemen die zijn contacten daar heeft en mij kan helpen.

Heeft iemand ervaringen met een goede chauffeur/gids?

Hoi Moos,

Ja hoor stuur maar een privébericht als je de details wilt hebben. Wat algemene richtlijnen om zo’n chauffeur optimaal te gebruiken:
[ul]
[li]Er is een minimum dagafstand van 100 of 150 km, dus langere strandverblijven waar je 'm niet nodig hebt moet je écht voor of na de rondreis plannen.[/li][li]Als je het rondtour-tarief, momenteel rond de Rs 45/km, wilt betalen ben je wel verplicht z’n volle rondreis te betalen. Dus zeg dat je begint bij vliegveld en eindigt in Bentota dan moet je z’n lege terugreis Bentota-vliegveld, iets van 100 km, nog extra betalen.[/li][li]Kies accomodatie met driver’s quarter, als je te goedkoop of bepaalde boutique hotels boekt dan moet je nog Rs 2000/nacht extra betalen voor zijn onderdak en eten.[/li][/ul]

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Ik heb een fantastische chauffeur en gids. Ben nu met hem aan het reizen en hij doet alles om het heel persoonlijk te maken. Belangrijk detail hij klopt geen geld uit je zak.
Heb gisteren zelf bij hem en zijn gezin gegeten. Fantastische man.
Stuur even een persoonlijk bericht naar e.booijen@upcmail.nl