Poll van de maand (Juli 07): Hoe vaak ga je op vakantie?

Deze maand vragen we ons af hoe vaak vakantievierend Nederland en Vlaanderen op vakantie gaat. We verstaan onder vakantie een verblijf buitenshuis van minstens 5 dagen ter ontspanning. Stem en geef eventueel een aanvullende reactie. De resultaten worden ook meegenomen in de nieuwsbrief van augustus!

tja… gemiddeld genomen erg vaak
geef ook eerlijk toe, leef voor de vakantie en het reizen…

2005: 5x,
schaatsvakantie Inzell, Turkije, Turkije, Turkije en uhm… :paranoid:… :redface: Turkije

2006: 5x,
turkije, turkije, gran canaria (oke voor werk) Venetie, Rome, Turkije

2007: 1x turkije en strax de werelreis… dat telt wel voor een x aantal keer vakantie denk ik, toch?

Meestal 3 of 4 keer per jaar!!! :lol:

Volgend jaar waarschijnlijk 2 keer… maar misschien zelf wel weer 3 of meer :chin:

Zo, ook maar eens iets posten op dit forum, lang genoeg passief meegelezen…

Ik heb maar voor drie keer gekozen, al moet ik dat dit jaar nog wel waarmaken. En ik zal maar niet verder teruggaan in de tijd, daar daalt het gemiddelde wel heel erg van. Ik heb het reizen pas een paar jaar geleden ‘ontdekt’, een paar keer verhuizen sindsdien heeft zowel qua tijd als budgetair in de weg gezeten.

2006: Freiburg, Riga, China
2007: München, Zuid-Korea, zeer waarschijnlijk in oktober weer naar China (misschien iets anders, maar ik ga op zeker nog een weekje of twee weg…)