Hallo allemaal,
Mijn naam is Martijn en ik ben op zoek naar een plek in Colombia om een theaterproject te realiseren.
Ik zoek alleen nog een plek. Het project houdt in dat ik met lokale bevolking een educatieve theatervoorstelling maak, die zij vervolgens gaan spelen (het liefst zo vaak mogelijk). Ze worden hiervoor betaald in natura: wat er nodig is op de plek waar ze leven (matrassen om te slapen, luiken voor de ramen van de school, een aloe vera plantage, etc.). De voorstelling zelf gaat over een maatschappelijk probleem waar ze zelf het slachtoffer van zijn geworden. Dit kan van alles zijn, denk aan corruptie, geweld, seksueel misbruik, oorlog, etc.
Voor meer info over wat het project zou kunnen inhouden vind je op www.thotworldwide.com. Thot Worldwide is de stichting van waaruit dit wordt georganiseerd. Vliegtickets etc, betalen we allemaal zelf en voor het werk daar worden we niet betaald en vragen we ook niets.
Weet jij in Colombia een weeshuis, opvangplek voor geweldslachtoffers, een zorginstelling voor gehandicapten, een blijfvanmijnlijfhuis, een retraiteplek voor ex bendeleden of iets dergelijks, waarvan je het idee hebt dat ze belangstelling zouden kunnen hebben, laat het me dan alsjeblieft weten.
Warme groet,
Martijn Groenendijk