Place to be met kerst en oud en nieuw?

Hoi allemaal,

28 november vertrek ik voor 6 weken naar NZ. Dat betekent dat ik ook met kerst en oud en nieuw ergens in NZ ben.
In welke steden is het echt feest die dagen? Hoe drukker, warmer en lawaaierig hoe beter wat mij betreft.

Ik heb ook al ergens verhalen gelezen dat het bij de NZ-ers niet echt leeft, maar ik wil me daar voorlopig nog niet bij neerleggen :slight_smile:

Thanks,
Paul

Hoi,
Wij zijn er in die periode ook.
Ben benieuwd naar de antwoorden en suggesties.

Hi Paul, ik ben al weer 5 jaar geleden in NZ geweest en heb toen kerst gevierd in Queenstown en nieuwjaar in Christchurch. Geen knalfeest of vuurwerk toen … gezellige avond gehad, maar niet met vuurpijlen dus. Als je nog geld over hebt dan zou ik lekker even een vliegtuigje pakken naar Sydney, maar that’s just me :slight_smile: Zo niet, dan zou ik, als je van feesten houdt, naar Queenstown gaan. Ik had daar zelfs sneeuw op 1e kerstdag en dat was prachtig. Veel plezier, ben jaloers :-), groetjes Rosalie

Hoi Paul,

Twee jaar geleden ben ik o.a. rond kerst en oud en nieuw in Nieuw Zeeland geweest. Ik heb toen oud&nieuw gevierd op het festival Rhythm &Vines in Gisborne (oostkant Noordereiland): zie hier voor informatie http://www.rhythmandvines.co.nz/

Echt een superleuk festival, druk, warm en lawaaiig was het in ieder geval :wink: