In deze periode ben ik in NZ. Ik zal niet in auckland zijn, maar wie weet een leuke plek om de jaarwisseling door te brengen (waarschijnlijk op het zuider eiland)?
Gr. Anita
In deze periode ben ik in NZ. Ik zal niet in auckland zijn, maar wie weet een leuke plek om de jaarwisseling door te brengen (waarschijnlijk op het zuider eiland)?
Gr. Anita
Ik zat zelf al eens in Franz Josef, maar dat kan ik niet echt aanraden. Daar was het in ieder geval zo dat de feestjes vroeg begonnen en om 2 uur alles afgelopen was. Hoe anders als in Nederland, waar we toch meestal tot in de vroege uurtjes doorfeesten!
Ik denk dat verder waar je ook belandt - Nelson, Christchuch, Queenstown… je oud en nieuw van dit jaar zal je hoe dan ook bijblijven. En 12 uurtjes later doe je het tijdens het Nederlandse nieuwjaar natuurlijk nog even dunnetjes over!
Met op tijd beginnen met feesten is helemaal niets mis mee, hahahaha. Ik word stiekem toch ook wat ouder… Als het maar een lang feestje is. En om vuurwerk geef ik niet zoveel… Je raad dus toch aan om de wat grotere plaatsen op te zoeken. Als ik er aan denk, zal ik nog laten weten hoe het was (of check mijn site even tegen die tijd anitamandic.waarbenjij.nu).
Tja, wij gingen “op zijn Europees” pas om half één het dorp in en als dan om kwart voor 2 de lichten al aangaan, is het wel een kort feestje… :hihi:
Maar de volgende dag zaten we met champagne om 12 uur in het bubbelbad, hahaha!
Meld je blog nog even in de reisblog-sectie!
Hahahaha, dat valt dan echt tegen ja. Ik heb mijn blog gemeld! Heb jij ook ergens een keer een blog gemaakt over NZ als forumbeheerder? Kan ik misschien nog wat inspiratie opdoen.
Gr. Anita
Ik heb alleen privé geblogd voor vrienden en familie, dat blog staat hier verder niet op het forum. Maar er zijn er genoeg hoor, vooral waarbenjij.nu staat inderdaad al vol met leuke blogs!