Tot voorkort hadden wij de mogelijkheid om onze vacatures hier te plaatsen. Dit is nu door onbekende reden niet meer mogelijk en krijgen we deze foutmelding:
*Stage Australia, je hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Het kan zijn dat:
Je eerst moet inloggen (rechts bovenaan)
Je je account nog niet hebt geactiveerd na het registreren
Je voor deze pagina een Wereldwijzer Premium Reisaccount nodig hebt (info)
Deze pagina alleen bestemd is voor een specifieke gebruikersgroep
Kom je er niet uit? Plaats gerust een bericht in de Helpdesk.*
Nu hebben we de Stage-Australia account al geupgrade naar een Premium account op advies van het bovenstaande, maar we krijgen nog steeds dezelfde melding als wij een vacature willen plaatsen.
Kunt u mij meer informatie geven over waarom dit niet meer mogelijk is en op welke manier Stage-Australia hier weer berichten kan posten?
Dat had te maken met het feit dat jullie nog niet als Organisatie zijn aangemerkt in de database. Goed dat je het gemeld hebt, ik heb het meteen aangepast. Nu hebben jullie de rechten de stages te plaatsen. Mocht je verdere vragen hebben, of willen weten hoe je Stage Australie verder kunt promoten op onze site, laat me dan gerust weten. Succes!
Bedankt voor je reactie. Ik vind het wel vreemd dat wij altijd de mogelijkheid hadden om daar berichten te posten. Zou je ook onze andere account, Stage USA , hier voor kunnen activeren? Hiermee hebben wij het zelfde probleem, en konden hier ook tot voorkort mee op dat deel van het forum posten.
waarschijnlijk heeft het met een grote update van ons systeem te maken. Ik heb ook voor Stage USA het aangepast, http://www.wereldwijzer.nl/member.php?u=312351 Jullie kunnen weer vooruit!
Wij zijn bezig met de administratie en missen de factuur van de Premium Account van Stage-Australia. Is het mogelijk om deze te sturen naar info@stage-australia.nl ?
Ik begreep van Paul dat je een factuur nodig hebt voor je premium account. Omdat dit direct via Stichting Wereldwijzer Reisforums gaat en niet via Paul zijn bedrijf zal ik je die factuur sturen.
Kun je hieronder je adresgegevens plaatsen en het bedrag dat je betaald hebt?