Pigmeeen in Kameroen

Is er iemand wel eens bij de pigmeeen in Kameroen geweest. Ik ga in Januari, maar ik heb moeite met het vinden waar ze allemaal uithangen. Ik zie alleen maar dure toertjes.

Bovendien, wanneer ik de prijzen zo bekijk (of omreken) lijkt het er wel erg goedkoop ! Klopt dat?

alvast bedankt

:dag:

Moeite met het vinden?:zon02:= daar ze zo klein zijn???
Ik denk niet dat er zijn in Cameroun. Wel in RCA/Bangui. Waar: ten zuiden van Bangui in het Grenspunt met DRC/Congo-Brazza=Boukoko/Lokosafa/Mbata=zelf 2X geweest in de 70er en 80er jaren met eigen voertuig!:dag:

Ze zitten R wel (in Cameroun) maar Thanx eniewee. :nod:

Komt wel goed. Ik voel het gewoon.

:chin:

Tipje: Omgeving KRIBI: Vanuit omgeving Chutes de Lobe, met Pirogue 3H stroomopwaarts, minstens 4 deelnemers, prijs “10 jaar geleden” 20000 CFA/p/p!:dag:

Je kunt idd pigmeeen bezoeken vanuit Kribi. Van andere reizigers gehoord dat het niet de moeite waard is, of je moet van het boottripje op de rivier houden.

In de periode Feb-Mei heb ik een bezoek gebracht aan de pigmeeen in kameroen. Het is inderdaad in de buurt van Kribi en de waterfal van Lobe. Hier kun je ook mensen vinden die je erheen willen brengen. De pigmeeen zelf zijn eigenlijk niet zo heel bijzonder, maar het verhaal en de boottrip waren wel erg mooi.

hey,

Ik vertrek ook met een vriendin in januari naar Kameroen.
Wij hadden ook wel graag rondgereisd en rondgetrokken en wat
plaatselijke bevolking ontdekt!
Wij hebben wel miserie om ons visa aan te vragen, we vroegen ons
af als we dat daar niet gewoon ter plaatse kunnen doen?

Miserie? Intikken: WILL GO TO dan Cameroun, vindt je ALLES!!:dag: