Jullie gaan dus ook naar Blanes?? Super gezellig!! Want het moet natuurlijk wel weer een toffe zomer worden!!
Ik ga samen met 3 vriendinnen 10 dagen naar Blanes met de bus. Wij gaan met Peter Langhout mee. Zijn er nog meer mensen die mee gaan met dezelfde reisorganisatie? Laat het even weten… Lijkt me wel lachen als je dat van te voren weet!!
Wij stappen op in Zwolle.
Heeft er iemand nog tips, wat betreft het uitgaan, restaurants, supermarkten? Kom maar
Ik ga dan niet, maar ik wens je verder veel plezier !
Uitgaan : Je moet zeker een keer naar de Arena geweest zijn !
Verder Mimos is ook zeer gezellig,
Voor de restaurants, wij hebben heerlijk gegeten bij de “pepermolen”
Dat is een nederlands restaurant, maar je kan er natuurlijk ook spaans eten.
En smacht je naar een Frikandel of een lekker patat met mayo ? Ga dan naar het Hollands Patat-huis
Supermarkten kun je er ook vinden, maar voor de iets grotere supermarkten moet je iets verder inwaarts lopen. Als je iemand voor een auto kan strikken in Blanes, kun je ook richting snelweg weer rijden. En daar zit de Lidl & Aldi.
heej… wij gaan niet met peter langhout…
maar ik heb wel tips
uitgaan… arena is zeker een aanrader… verder vond ik las vegas en de mimos ook zker de moeite waard.
the clap is minder… was t vorig jaar ook nooit druk… maar dat kan dit jaar anders zijn (en smaken verschillen he)
supermarkten zijn dr niet zoveel in t centrum zelf (wel kleine)… maar dr is alles te krijgen incl. alcohol natuurlijk.
en restaurants zijn dr in overvloed… is ook een soort burgerking… en pizza restaurantjes waar t allemaal prima te eten is… maar natuurlijk ook patat ,bij annie krijg je zelfs frikandel speciaal… mmm
zeker ook een aanrader…
ook lekker zijn de pannekoeken die ze verkopen tegenover annie` met allerlei soorten “beleg”
ook is er top shoarma… waar je (jazeker) heerlijke shoarma kunt eten als je dr van houd.
eigenlijk is dr alles wel verkrijgbaar. en idd. is de pepermolen ook prima… als je geen zin hebt in n snelle hap.
Als je een beetje de forum verder had gelezen had je kunnen lezen dat we 14 juli tot 18 aug in blanes zijn.
Maar mijn moeder is van plan een week eerder te gaan. Dus misschien ben ik er dan nog wel eerder te vinden.