Tijdens mijn vrijwilligerswerk in Peru (Iquitos) heb ik Marina (23) leren kennen. Zij werkt als klassenassistent in het basisonderwijs. Zij heeft in 2009 tijdens een studentenuitwisseling 5 maanden door Europa gereisd. Zij wil vanaf maart 2011 2 jaar in NL als au pair werken. Zij komt uit een gegoede familie, is eerlijk en betrouwbaar, sportief en sociaal en werkt graag met kinderen. Voor meer informatie en haar C.V. kun je mij mailen: [EMAIL=“maritajansen@ziggo.nl”]maritajansen@ziggo.nl
Marita,
Het is fijn om te lezen dat er nog culturen zijn die zich verder willen orientiëren.
Martina is klassenassistent en heeft veel ervaring, wij als ouders willen graag deze twee jaar daar een goede invulling aan geven.
We kunnen haar de nederlandse en franse taal leren.( moeder is francaise)
Onze zoon kan veel leren van Peru en hoe de mensen daar met elkaar omgaan.
Waarom deze zin: onze zoon heeft een ASS stoornis maar is boven gemiddeld intelligent. Heeft een goed vermogen om te leren maar wat moeite om te luisteren.
Martina kan vanuit haar achtergrond hier de komende twee jaar een belangrijke bijdrage aan leveren door uit te leggen wat er gebeurt in je hart en je hoofd.
Hiermee kan met name haar achtergrond als klassenassistent en Peru een grote rol spelen omdat deze cultuur veel invloed kan hebben op onze zoon: Jaël.
Hij is leergierig en heeft interesse voor andere culturen, maar houdt ook van uitdagingen en sport.
Vriendelijke groet,
Wiebe Stoelwinder
Judith Rauter
Helaas heeft Marina door omstandigheden er van af moeten zien om naar Europa te komen als au pair.
Met vriendelijke groet
M.