Peru zomer 2007 - reisgenoot gezocht

Hallo,

In de zomer van 2007 wil ik voor ongeveer acht weken naar Peru. Ik ben vanwege mijn studie gebonden aan de schoolvakanties, d.w.z. juli en augustus.

Ik zit nog in de oriënterende fase, maar op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar een taalcursus in Cuzco (ong. 2 weken), gevolgd door een backpacktocht door Peru (ong. 6 weken).
Ik wil deze tocht het liefst [deels of helemaal] met een man/vrouw maken die kan genieten van de cultuur van een ander land, die langer op een plek wil blijven als het hem/haar bevalt en dus niet gebonden is aan strakke reisschema’s, die houdt van afwisseling in comfort en die voldoende rust neemt om Peru in zich op te kunnen nemen.

Er staat nog niks definitief vast… dus mocht je interesse hebben maar weet je niet of jouw plannen matchen met die van mij: stuur een berichtje!

Groeten, Sandra

Hoi Sandra!
Dat klinkt heel leuk!
Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot die al backpackend door Peru wil trekken, want in mijn eentje zag ik dat niet zo zitten.
Mijn ticket staat al geboekt van 1 juli tot 30 juli, maar is flexibel.
Jouw manier van reizen spreekt me aan. Waar wil jij heen? Wat wil je doen?
Ik zal me even voorstellen trouwens! Ik ben Fleur, bijna 24, en bijna afgestudeerd van de Pabo. In September start ik een Master Children’s Literature in Engeland. Deze zomer dus nog even lekker op pad.
Ik hoop wat van je te horen!
Je kunt me ook direct emailen op [EMAIL=“fleurdeavonturier@hotmail.com”]fleurdeavonturier@hotmail.com

Groetjes, Fleur