Peru Galapagos

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met rondreis peru en galapagos?

Wij wilen graag een rondreis maken door peru met als verlenging de galapagos eilanden.

En dan graag een georganiseerde rondreis dit vinden we wel makelijk, hebben geen zin en tijd om alles ter plaatse uit te zoeken.
Het maakt niet uit of dit in groepsverband is of individueel.

We hebben bij vamonos een reis gezien (20 dgn peru en galapagos)
Heeft iemand hier ervaring mee?

Of heeft iemand andere tips?

Alvast bedankt.

Rare combi, maar het kan (van Lima naar Quito of Guayaquil vliegen). Lijkt me sterk dat je veel georganiseerde combo’s kunt vinden. Als je dat per se georganiseerd wilt doen, lijkt het me het meest logisch als je een trip zonder vluchten door Peru boekt (bv gap adventures, maar de Djoser’s/Koning Aap’s hebben volgens mij ook wel landarrangementen zonder vlucht). Daarna Galapagos boeken (is altijd arrangement van # dagen geheel verzorgd op boot), en dan vluchten (Adam Lima, Lima Ecuador, en Ecuador Adam) zelf boeken.

ps. Nog nooit gehoord van Vamanos.

Ik heb wel eens van Vamanos gehoord, staan ook altijd op de vakantiebeurs.

Wel een rara combi. Wat is de reden dat je naar Peru gaat?
Ecuador is namelijk min. net zo mooi en een betere combi als je naar de galapagos wilt…

De combi is op zich niets mis mee, er zijn veel mogelijkheden en iedereen heeft zo zijn voorkeur voor bepaalde landen en/of bestemmingen.

wanneer je reis niet in groesverband kan omdat die combinatie die jij graag wil niet voorkomt in hun pakket van reizen dan kun je altijd boeken bij een van de reisburo´s die met bouwstenen of a la carte werkt. het voordeel is dat je je eigen reis geheel naar wens kan indelen en je reist niet met vreemden in een groep maar met je eigen vrienden/kennissen of met je partner. Je bent ook niet afhankelijk van het aantal reisdagen/programma die een landarrangement heeft. Je kiest je eigen datum!

Deze reizen kunen natuurlijk wel wat duurder uitvallen dan de groepsreizen maar als je slim boekt, je boekt je tickets op tijd en kijk uit naar de aanbiedingen, dan kun je toch voor een goede prijs daar naar toe.

Succes ermee!

Frank :zon02: