Hallo,
wij willen graag een reis naar Peru maken maar twijfelen erg met welke organisatie we moeten gaan. Heeft iemand ervaring met Fox reizen en/ of Baobab?
Groetjes Cindy
Hallo,
wij willen graag een reis naar Peru maken maar twijfelen erg met welke organisatie we moeten gaan. Heeft iemand ervaring met Fox reizen en/ of Baobab?
Groetjes Cindy
Beste,
Neem ook Summum reizen en Sawadee reizen op bij de mogelijkheden. Vooral Summum reizen zijn prijs kwaliteit zeer goed.
Eric
Peru is echt supergoed op eigen gelegenheid te doen.
Waarom wil je een reisorganisatie?
Liefs,
Carolina
Een reisorganisatie kan goed zijn, echter ligt het vaak aan de reisbegeleider die is de spil in een reis en bepaald of het ook echt goed is. Het adequaat handelen, alternatieven vinden, kennis algemeen, ervaring, zo maar een paar punten. Ik weet een paar reisorganisatie’s die vanuit mijn beleving als reisbegeleider goed zijn, en dat oa gebasseerd op arbeidsvoorwaarden…want veel reisorganisatie’s gaan voor eigenbelang, de reisbegeleider staat vaak nergens, maar moet wel 24 uur per dag online zijn voor de mensen.
Ik ben het met Carolina eens… Peru kan je ook heel goed op eigen gelegenheid doen! Dit moet je natuurlijk wel zien zitten. Je hoeft er in elk geval geen vloeiend Spaans voor te spreken. Met een Lonely Planet op zak kom je heel ver! Hoe dan ook, het is een prachtig land, je maakt vast de goede keuze :yes: !
Hallo Cindy,
moest je toevallig in noord-peru(Iquitos) terechtkomen,een andere Belg en ikzelf hebben recent junglelodges gebouwd daar en organizeren jungleexpedities naar het tamshiyacu-Tahuayoreservaat.Wil lj meer info of heb je andere vragen mail mij gerust mijn e-mail is dirkthebelg@yahoo.com
http://www.blok.speedxs.nl/vakantie/peru/index.htm
lees info reisorganisatie op deze site
Als er iets mis gaat zijn ze niet thuis.
Goede reis en reisleider aldaar
Wij hebben zeer goede ervaringen met Peru-online.