Hoi,
Wij willen eind september rondtrekken door Peru, chili en argentinië!, ongeveer 3 tot 4 maanden…
Toevallig iemand die in die landen tijdens het rondtrekken gewerkt heeft af en toe? Is dat te doen?
Wij zijn allebei nog vrij jong, dus zijn benieuwd hoeveel zo’n rondreis ongeveer kost? We willen alles op eigen houtje doen…
Groetjes Femke
Hi,
Ik wil er zelf ook voor een 3 à 4 maanden heengaan deze herfst.
Ik heb het één en ander gevraagd aan mensen die in die omgeving zijn geweest over het kostenplaatje.
Chilli en Argentinië schijnt ongeveer zo duur te zijn als Nederland, maar daarmee ook meer ‘luxe’. Peru is wel wat goedkoper, Bolivia is heel goedkoop. Reken op een 50$ per dag dan heb je ruim voldoende om mee rond te komen, inclus eten en evt activiteiten…
Ik weet niet in hoeverre jullie Spaanskennis is, maar het schijnt wel fijn te zijn om de Spaanse taal enigszins onder de knie te hebben, omdat ze daar vrijwel geen engels praten… mij is een talenschool in Cusco aangeraden : Nivel Maximo : http://www.maximonivel.com/about/ . Tevens bieden zij ook onderdak en activiteiten aan voor niet zoveel geld.
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, heel veel succes met het regelen!
groetjes,
Annelinne