Peru April 2006, wie gaat er mee?

In April wil graag op reis naar Peru voor circa 1 maand.
De Inca trail van 4 dagen naar Machu Pichu staat zeker op de planning en een bezoek aan het amazone gebied. Verder gewoon kijken hoe het loopt.
Wie heeft er zin om mee te gaan? Misschien voor de eerste dagen, weken of voor de hele reis.

Het is niet de eerste keer dat ik op reis ga, ben vorig jaar de wereld rond geweest (in korte tijd) zie www.samenronddewereld.nl. Het jaar daar voor Kenia. Erg gaaf allemaal

Lijkt je het wat om naar Peru te gaan in April? Ik hoor het graag.
Ik ben 23 jaar en kom uit de buurt van Tiel.

Gr.
Harry

Aarzel niet met vragen: [EMAIL=“hotten@dds.nl”]hotten@dds.nl

He Harry,

Als eerste gave website en zal wel een heel avontuur geweest zijn.
Leuk plan ik ga waarschijnlijk eind september een maand reizen.
En Peru staat ook hoog op mijn lijstje.
Ben afgelopen december naar Usa en heb daar in met een internationale organisatie de westkust afgereist. Foto’s en een beetje info staat op het fotoboek van mij.
http://www.wereldwijzer.nl/album/showgallery.php/cat/500/page/1/ppuser/14879

Groetjes Marga

Hey Marga,

Leuke foto’s, gaaf zo’n reis langs de kust in de Usa. Beviel het goed zo’n internationaal gezelschap? Voor Peru heb ik gekeken naar de mogelijkheden maar niks paste echt goed bij mijn bestemmingen. Ze waren ook erg prijzig toch gauw 2700 euro. Vandaar dat ik hoop een reisbuddy(M/V) te vinden want alleen op reis is ook zo alleen ;-).
Leuk te horen dat je de site gaaf vindt! Het is wel even wat werk om op vakantie altijd even een verhaaltje te maken maar achter af is het wel gaaf om alles weer eens door te lezen.

Groetjes,
Harry

Hey marga…mag ik even wat vragen? Ik heb je foto’s bekeken en ziet er echt heel gaaf uit!! Ook leuk reisgezelschap lijkt me zo…hoe heet die internationale reisorganisatie??

alvast bedankt!

groeten Stephanie

Hey Harry en Stephanie,

Ik ben met de reisorganisatie contiki meegeweest.
Zie www.contiki.com.
Ben in December 2005 geweest. En bijelkaar ben ik ongeveer 2500 euro kwijt.
Heb echt alles gedaan wat ik wilde.

• Mexico lunch
  • Seaworld
  • Ballonvaart inclusief champagneontbijt midden in woestijn.
  • Helicoptervlucht grand canyon 30 min.
  • chippendaels (Stephanie: echt lachen)
  • alcatraz
    Niet altijd uitgeweest want ben en was toen 20 jaar.
    Maar was dus super gaaf. En de grootste deel van de mensen gaat alleen.
    Dus je bent echt met een groep en je hoeft niet met alles mee te doen.

Groetjes Marga

Hey Marga,

Bedankt voor de informatie. Die reisorganisatie heeft helaas niks in Peru.
Weet iemand misschien welke maatschappij lekker goedkoop naar Peru vliegt?

Inmiddels heb ik the lonely planet gekocht van Peru en krijg er steeds meer zin in. Zeer waarschijnlijk ga ik ook weer een site bijhouden. Moet nog even nadenken over welk adres het wordt. Als ik het weet zet ik hier een link neer.

Hebje misschien nog een tip voor mij waar ik een reisbuddy zou kunnen vinden? Bedankt!

Gr.
Harry