m’n mijn man werkt momeneel in perth, ik ben daar recentelijk op bezoek geweest en ga eind september terug.
Ik heb misschien 'n nogal ongewone vraag.
Waar in Perth kan m’n een warme bakker vinden, dus niet het voorverpakte brood dat je in de supermarkt kan kopen .
Alvast bedankt voor de reacties
Erna
Hallo, Erna,
Lucky you, in wildflower season naar West Australië. Wat de bakker betreft is het handig om eerst te weten waar je in Perth gaat verblijven. Ik heb er een aantal contacten maar of je in Joondalup/Wanneroo zit of in Canning Vale/Birba Lakes scheelt 50 kilometer.
En als je man er al werkt, kan hij dan niet bij collega’s informeren? Maar nogmaals, ik wil je best verder helpen als je zegt in welke suburb die bakker moet zitten.
Erna, ziehier: http://www.bakersdelight.com.au/bakerylocator.aspx
Kun je op postcode of suburb zoeken. Zitten in de meeste winkelcentra met een keur aan brood dat ter plekke gesneden wordt. In de supermarkt is brood van Helga trouwens ook erg goed.
Succes,
Willem
wij verblijven in 6000 WA vlka bij Swan River en niet ver van Murrya Street en Hay Street
Goedendag ik hoop dat het met de bakker gelukt is, mag ik vragen wat hij doet? Wij zijn nl al langere tijd op zoek naar een baan voor mijn paer en in aug-sep weer 6 weken op werk/visite bezoek. Hij is lasser…