Personeel Gezocht Voor Zuid-europa 2004!

ANIMATEURS + CAMPINGMEDEWERKERS GEZOCHT!!!

Voor 2004 zoeken wij mensen die voor ons in Italie, Kroatie, Frankrijk en Spanje gaan werken. Leeftijd tussen 18 en 35 jaar, goede kennis van de engelse taal, daarnaast nederlands en/of duits, kennis van italiaans, frans of spaans is een pre.

Stuur je CV met een kleine toelichting naar oensj@euronet.nl

voor info: Thru Europe GbR ( Bochum, Duitsland ) 0049-234-5891906 of mobiel 0049-176-24049711

[email=avb7@dolfijn.nl]avb7@dolfijn.nl :stuck_out_tongue:

:stuck_out_tongue: Hoi,
Ik heb jullie advertentie/oproep gezien over werk in Italie.
Angezien ik graag in het buitenland wil werken en ik ervaring met recreatiewerk heb wil ik bij deze graag reageren.
Heb ongeveer een jaar of 5 ervaring in recreatie werk in Nederland,en een evenredig aantal jaren ervaring in aktiviteitenwerk.
Ben 33 jaar ,flexibel en kan goed werken in teamverband.
Verder hou ik enorm van humor en lachen.
Hopende dat dit mailtje jullie interesse gewekt heeft wacht ik graag op een antwoordt.
Vriendelijke groeten Andre van Bovene

Hallo!
Ik zoek al een tijdje een baan in het buitenland maar het liefst voor langere tijd.
Ik ben 19 jaar en ben een leuke spontane meid, ik hou van avontuur en uitdagingen.
Dus dit is misschien wel de perfecte kans voor mij!
Ik kan goed met kinderen omgaan en heb verder ervaring met receptie werk en horeca.
Mijn hobbys zijn paardrijden, reizen, sporten, skieen en snowboarden.

Ik hoop dat ik een reactie terug krijg…
Groetjes Froukje Wolthuizen

ik ben opzoek naar werk in het buitenland maar dan het liefste voor langere tijd. Is dit mogelijk bij jullie?
Ik heb het CIOS rekreatie en toerisme gevolgt en heb ongeveer 2 jaar ervaring in rekreatiewerk.