Personeel gezocht voor winter 2007-2008

Hallo wintersportfreaks,
Wij zijn nog op zoek naar enthousiast en gezellig personeel dat de wintermaanden in Oostenrijk wil doorbrengen. Het werk in Landhaus Bad Hopfreben (www.bregenzerwald.org of www.badhopfreben.nl) is erg afwisselend: van ontbijt verzorgen en schoonmaken, tot diner voorbereiden en gezellige bardiensten draaien. Daarnaast blijft er natuurlijk nog genoeg tijd over om de pistes onveilig te maken!!!
Ben je beschikbaar van half december tot eind maart en wil je meer weten over de arbeidsvoorwaarden of wil je gewoon wat vragen? Stuur dan even een mailtje naar [EMAIL=“hopfreben@bregenzerwald.org”]hopfreben@bregenzerwald.org
Ik hoop snel wat van je te horen!
Groeten,

Michiel Kleijne
Outdoor en Sporthotel Bad Hopfreben
Hopfreben 140
6886 Schoppernau
Oostenrijk
[EMAIL=“hopfreben@bregenzerwald.org”]hopfreben@bregenzerwald.org

Bij deze wil ik een reactie plaatsen als barman/manager/DJ/glazenhaler/ in een horecagelegenheid in een wintersport gebied maakt me niet uit sneeuw is sneeuw in mn vrijetijd snowboard ik heeeel graag. Afgelopen seizoen een betere omzet gemaakt als het jaar ervoor waar de eigenaresse blij mee was.

Ik ben het gehele seizoen beschikbaar. Ik spreek Engels, Duits, Frans en vanzelfspreken Nederlands. Afgelopen jaar was ik verantwoordelijk voor de eigenlijk alles om een bar/disco te runnen en dat beviel me prima!

Ik ben te bereiken op +31-6-10546047 of [EMAIL=“onnogoede@yahoo.com”]onnogoede@yahoo.com.

Vr gr

Onno Goede

heej
Ben al een tijdje opzoek naar werk in oostenrijk. Lijkt me echt supper en zeker een leuke uitdaging. Ik sta open voor nieuwe dingen en wil zeker nieuwe dingen leren. Ik zit nu een jaar in de horeca en heb bij verschillende bedrijven gewerkt. Waaronder, restaurant, recreatie centrum, snackbar en cafè. Ik werk nu een halfjaar als barvrouw en wil hier graag mee doorgaan. Misschien dat jullie me die kans kunnen geven?

vriendelijke groeten

Marga Stam

tel: +31-6-47040377
of
[EMAIL=“stammetje22@hotmail.com”]stammetje22@hotmail.com