Wij ( 2 meiden van 20 en 21) zijn op zoek naar horeca werk in Tirol voor het winterseizoen van 2007/2008.
Beiden zijn we al werkzaam in de horeca, zowel bardiensten, bediening, en het bereiden van voedsel.
Tevens organiseren wij graag thema avonden zoals; Hollandse avond of karaoke.
Ik las jullie advertentie en wilde jullie even melden dat wij nog op zoek zijn naar enthousiast personeel voor de wintermaanden. Ons landhuis Bad Hopfreben (www.bregenzerwald.org en www.badhopfreben.nl) biedt plaats aan 60 gasten (vnl. nederlanders) die bij ons een week verblijven o.b.v. half-pension. Het werk is erg afwisselend; van ontbijt verzorgen en schoonmaken tot diner voorbereiden en bardiensten draaien. Daarnaast blijft er natuurlijk geneogtijde over om zelf de pistes te verkennen! (Skipas krijg je van ons. Verder krijg je kost en inwoning (eigen kamer!) en ben je via ons verzekerd voor de periode die je bij ons verblijft. Hiernaast krijg je ook nog een vergoeding voor je werkzaamheden in de vorm van loon (450,- bruto per maand).
Mocht je meer willen weten of evt. vragen hebben dan hoor ik deze graag van je en stuur even een mailtje naar [EMAIL=“hopfreben@bregenzerwald.org”]hopfreben@bregenzerwald.org
Groeten en misschien tot snel,
Michiel Kleijne
Outdoor en Sporthotel Bad Hopfreben
Hopfreben 140
6886 Schoppernau
Oostenrijk
[EMAIL=“hopfreben@bregenzerwald.org”]hopfreben@bregenzerwald.org
hoi ik ben een jongen 23 jaar en ben op zoek naar horecawerk in oostenrijk het liefst achter de bar heb ervaring
ga zelf ook al 13 jaar skieen dus weet wel hoe het er aan toe gaat in dat soort gebieden hopelijk tot horens
groetjes roel
Ik lees van verschillende mensen dat jullie op zoek zijn naar werk in een wintersportgebied.
Misschien dat ik jullie kan helpen. Ik ben op het moment op zoek naar mensen die het niet erg vinden om ongeveer 5 maanden van huis te zijn, lekker veel te skiën, snowboarden en ondertussen geld te verdienen.
Het gaat om een baan als kelner of kok in Gstaad. Je bent 2 dagen vrij, krijgt een gratis skipas en een mooi salaris. En: accommodatie is geregeld!
Hebben jullie interesse, mail dan naar [EMAIL=“hebe@envoyez.nl”]hebe@envoyez.nl, kijk op www.envoyez.nl (werknemers > vacatures) of bel 013-535 51 97 en vraag naar Hebe.