Hoi!
Ik ben van plan om deze zomer naar Maleisië te gaan samen met mijn partner. Na twee jaar achter elkaar naar Thailand te zijn geweest en daar wezen backpacken willen we dit jaar naar kuala lumpur perhentian islands en Bali, nusa lembongang en gili t
Maar nu ik dus de drukte van Thaise eilanden gewend ben zoals een phi phi twijfel ik dus op welke eiland we moeten verblijven! Besar of kecil? Als ik op internet beetje ga zoeken dan zie ik dat besar duidelijk de mooiere stranden heeft, maar kecil in de avond meer te beleven valt…
Iemand al naar perhentian geweest en welke strandjes moeten we zeker bezoeken en hoelang raden jullie aan er te blijven wij dachten zelf aan 4 dagen 3 nachten!!
Ik hoor het graag ! [emoji120]🏻
Hoi Loveasia, ik heb zelf geen ervaring met de Perhentians geweest maar voor Maleisië hebben wij heel veel info van Malaysiasite.nl gehaald. Daar zal vast ook wel wat staan over de Perhentians
Bedankt! Ik ga de site even bekijken!
Kecil is meer een eiland waar veel backpackers zitten, accommodaties zullen dan ook wat goedkoper en minder luxe zijn . Op Besar meer stellen, wat meer rust in de avond.
Strand op Kecil is ook prachtig, zeker longbeach.
Het is maar net wat voor luxe jullie willen in de accommodatie.
4 dagen is een goede tijd, als je gaat duiken wel rekening houden met eventueel vliegen en dan is misschien 4 dagen iets te kort.
Gr. Frank
Sent from my mobile phone.
Ja willen toch voor kecil gaan! Alleen kan geen accomodaties vinden op booking? Of agoda iemand tips!
Deze accommodaties zien liever gasten aankomen zonder reserveringen. Maar weinig hebben zich aangesloten bij de booking sites. Ook reserveren via telefoon of email is lastig daar ze gewoon zeker willen zijn dat je ook komt.
Gr. Frank
Sent from my mobile phone.