Per Vliegtuig Naar Southhampton?

Ik vroeg me af of iemand toevallig ervaring heeft met de vlucht van Schiphol naar Southampton.
Na aardige tijd zoeken ben ik nog steeds niet erg veel tegen gekomen wat niet al te duur is (zoals KLM) :frowning:
Ook de reisbureau’s schijnen me niet erg veel verder te kunnen helpen (kwamen tot zover alleen maar op KLM uit)

hulp erg gewaardeerd!

Alvast Bedankt

Denise Melanie

Een kennis van mij ging met Easy Jet naar London (London Stansted geloof ik, die ligt dan het meest in de richting van Southampton) en vervolgens met de trein naar Southampton. Misschien is dat een (betere) optie? :slight_smile:

heb ik ook al naar gekeken, helaas is dit nog verder weg van waar ik uiteindelijk naartoe moet, maar toch bedankt.
ben na heeeeeel lang zoeken toch op iets gekomen (al zijn sommige vluchten wel duur) er zitten “goedkoopjes” :slight_smile: tussen van 250 euro (retourtje)

voor een ieder die nog iets aan die info heeft:

http://www.scotairways.co.uk/

bedankt voor je idee :smiley:

Denise Melanie

Hoi Denise Melanie,

Ik ga zelf regelmatig richting Southampton (eigenlijk een half uurtje ervandaan). London Stansted is niet het dichtsbijzijnde vliegveld, wel het goedkoopste. Als je met het openbaar vervoer verder moet in engeland moet je er rekening mee houden dat je, nadat je geland bent, ongeveer nog 3 1/2 uur onderweg bent om in Southampton te komen. Een treinkaartje (enkeltje) kost je ongeveer 40 pond.

Je kunt ook met scotairways vliegen, maar dat is niet goedkoop vliegen (eerder schreeuwend duur). Mocht je uiteindelijk iets gevonden hebben dan hou ik me zeer zeker aanbevolen.

Groetjes,

Simone

Scotairways is inderdaad duur, maar wel de enige directe verbinding naar Southampton.
Zelf woon ik vlakbij Southampton en vlieg meestal met British Midland naar Londen Heathrow, zij hebben vaak goedkope vluchten.
Daarna ga ik dan van Heathrow naar Winchester of Southampton met de bus (National Express), dat is een goede verbinding.

Martje

bedankt voor alle input, heeft me toch wel enige ideen gegeven, al wil ik graag van British Midlands af na de laatste vlucht vlucht naar LHR (5 uur vertraging!! en hele hele slechte service) we kwamen zo laat aan (half 3 lokale tijd in plaats van half tien) dat sommige mensen gestrand waren op het vliegveld, en ze wilden niet eens een busje inzetten :angry: :frowning:

er zijn met scotairways met heel veel zoeken en ver vooruit boeken wel een paar redelijk goedkope vluchten te vinden (allen retourtjes)

in ieder geval bedankt, mocht ik nog op ik nuttigs komen post ik het nog

Groetjes

Denise Melanie

Hallo,

Zelf woon ik maar een halfuurtje van southampton vandaan en scotairways vliegt inderdaad het beste rechtstreeks. ik geloof dat de company Flybe.co.uk nu ook rechtstreeks gaat vliegen en dat is een soort easyjet

succes
bianca

Je kunt vanaf maart 2005 met Thomsonfly naar Bournemouth vliegen. www.thomsonfly.com :lol: Een goedkope aanbieder, net als EasyJet. En aangezien Bournemouth niet zo heel ver van Southampton af ligt is het misschien een optie voor diegene die eigenlijk naar Southampton willen.

Hoop dat jullie er iets aan hebben.

Groetjes,

Simone

Als je in Oost-Nederland woont kun je ook vanaf Paderborn met Air-Berlin: zie: wegwezen.nu

Die vliegen vanf 19 Euro dacht ik.

Ik zou idd ook met Thompson gaan. Maar wat ook een optie is al willen jullie treinen… Naar Bristol vliegen met Easyjet. Vanaf Bristol is het volgens mij geen 3 uur in de trein.

Ik zou naar London vliegen met Easy Jet
en dan via National Coach naar southhampton gaan
niet al te schreeuwend duur
en voor £250 om te vliegen
ik denk dat je dat met easy jet en national coach zelfs geld overhoud