Beste mensen,
wie heeft er interesse om voor 10 weken als au pair in Milaan te werken??
Je hebt veel vrije tijd. Namelijk van 9 uur tot half 4.
Schoonmaken etc. is niet nodig… daar hebben ze een schoonmaakster voor. Wel zul je af en toe moeten koken. Maar dat zal vaak alleen maar voor jou en voor het kind zijn. Het gezin bestaat uit drie kinderen maar jij hebt alleen de zorg voor de oudste. dit omdat de jongste twee per 1 mei naar Zwitserland gaan. De oudste is een jongen van elf jaar en al heel erg zelfstandig.
Het is een nederlands gezin dat in Monza woont… (ca.5min met de trein van Milaan vandaan)
Ik zelf ben op het moment hun au pair maar vanwege familieproblemen ga ik over twee weken alweer weg!
Het gaat hier maar om 10 weken… tot en met halfverwege Juli.
Dus heb je zin om 10 weken lang Milaan te verkennen en te genieten van het mooie warme weer! Laat dan snel wat van je horen.
Wel zal je met een max tot de tweede week van mei beschikbaar moeten zijn.
Ik als Italië liefhebber ben op zoek naar werk in Italië in omgeving Milaan/Firenze om daar tijdelijk te wonen.
Ik zag deze advertentie en het leek me een leuke verdienste.
Half Juli wil ik zelf naar Firenze voor 10daagjes vakantie maar tot dusverre heb ik niets qua werkzaamheden en ben ik fulltime beschrikbaar.
Ik weet niet hoe het precies zit met de kosten etc. Krijg je zakgeld of alleen onderdak en slaapplaats of krijg je er ook iets voor?!
Ik heb eerder tijdelijk bij een familie ingewoond in Firenze wegens een italiaanse studie die ik daar gevolgd heb.
Laat me het weten!!
Ik ben momenteel woonachtig in italië en per 10 April op zoek naar een nieuwe baan. Momenteel woon ik samen met mijn vriend in het hoge noorden (regio Trento) en we zijn samen op zoek naar een baan in een grote(re) stad. Zou je mij via een privé bericht willen benaderen?
Ik ben een 20 jarig meisje uit Nederland en ben half Italiaans. Ik las je berichtje en werd meteen enthousiast. Het lijkt me super leuk om als au pair te werken in vlakbij Milaan!
In september heb ik mijn VWO diploma gehaald en daarna ben ik begonnen aan de studie International Business and Languages in Amsterdam maar ben gestopt omdat het toch niet helemaal mijn ding bleek te zijn. Nu woon ik weer bij mijn ouders in Brabant en ben ik op zoek naar leuk werk in Italie.
Hoop dat je nog steeds op zoek bent en dat ik je kan helpen!
Als je interesse hebt kun je me mailen. Mijn e-mailadres is gioia_lisi@hotmail.com