Andere au pairs gezocht om mee in contact te komen omgeving Milaan of Genua!

Hoi, Ik ben Anne en ik ben 18 jaar. Over een paar weken ga ik als Au pair werken in Italië, in het dorpje Viguzzollo. Het lijkt me leuk om in contact te komen met au pairs die daar in de buurt zitten! Dus als je daar in de buurt zit zou het leuk zijn als je me een berichtje zou sturen!
Groetjes, Anne

Hey Anne!

Ik las net je berichtje en het lijkt me leuk om is met je te mailen of als je in italie bent iets af te spreken. Ik zelf ben ook 18 jaar en zit nu bijna 4 weken als au pair in Lodi ( dicht bij Milaan ). Wanneer ga jij naar italie?

Groetjes, Christianne

Je kan anders ook even opfacebookeen berichtje sturen!

Hoi Christianne!

Ik heb op je facebook je even een berichtje gestuurd! Super leuk dat je hebt gereageerd in ieder geval! :slight_smile:

groetjes, Anne

Op mijn facebook? ik heb alleen niks ontvangen…

Zitten jullie nog steeds in Italie? En tot wanneer? Ik ga midden mei die kant op en kom ook graag in contact met andere au pairs.

Hee!

Ja ik zit er zeker nog, ben nu even in Nederland maar ga binnenkort weer terug! Waar ga je naartoe precies?

Groetjes, Anne

Ik ga naar Gera Lario, aan het comomeer. Ik zie nu dat dat best ver van jou dorp is, maar Milaan ligt precies in het midden. Of zit je inmiddels in een ander dorp? Ik ga midden mei die kant op. :zon02:

Hoi Anne, zit je nog in Italie?
Zou graag met je in contact komen.
groetjes

Ja ik zit nog in ITalie! Groetjes!

Hoi,

Ik ben op zoek naar een baan als au pair, het liefste in de buurt van het Comomeer/Milaan.
Hebben jullie misschien tips hoe aan een leuke familie te komen? Wat zijn jullie ervaringen?

Alvast bedankt!

gr. Coline

Hoi Coline,

Ik heb een gezin gevonden via www.aupair-world.nl, ik zit een uurtje onder Milaan richting Genua! :wink:

Ik vind het heel erg leuk om au-pair te zijn! Heb je nog meer vragen, moet je het maar even laten weten!

Groetjes, Anne