Au pair Milaan gezocht per direct!!

Beste mensen,
wie heeft er interesse om voor 10 weken als au pair in Milaan te werken??
Je hebt veel vrije tijd. Namelijk van 9 uur tot half 4.
Schoonmaken etc. is niet nodig… daar hebben ze een schoonmaakster voor. Wel zul je af en toe moeten koken. Maar dat zal vaak alleen maar voor jou en voor het kind zijn.
Het is een nederlands gezin dat in Monza woont… (ca.5min met de trein van Milaan vandaan)
Ik zelf ben op het moment hun au pair maar vanwege familieproblemen ga ik over twee weken alweer weg!
Het gaat hier maar om 10 weken… tot en met halfverwege Juli.
Dus heb je zin om 10 weken lang Milaan te verkennen en te genieten van het mooie warme weer! Laat dan snel wat van je horen.

Wel zal je met een max tot de tweede week van mei beschikbaar moeten zijn.

Tot horens!
Larisa :stuck_out_tongue:

Hee het lijkt me te gek om als au pair te werken in Milaan, ik doe over een week examen en heb een lange zomer ‘vrij’ todat ik naar de universiteit ga. Maar even concreet; om welke data gaat het nu precies?

Groetjes, Anna
annahofman@hotmail.com

Haai Larisa,

Ik las net je oproepje en was nieuwschierig of de family inmiddels al iemand heeft gevonden aangezien ik per direct beschikbaar ben en begin volgende week al zou kunnen beginnen. Misschien dat je me wat meer kan vertellen of me een mailtje terug kan sturen? Alvast bedankt!

Gr. Hanna

hallo!
ik zou ook heel graag als ua pair willen werken in italie.
alleen nog niet voor deze periode, maar misschien heeft u zelf, of weet u iemand anders, die wel een au pair nodig heeft in de periode van februari tot juli 2009?
ik hoop van u te horen!

groeten,
lianne

Hi Larisa,

Ik weet dat je je bericht heel lang geleden hebt geplaatst op deze site. Toch stuur ik je een berichtje om te vragen of jij weet of dit gezin nog iemand zoekt. Woon zelf in Milaan en oppassen(vooral op nederlandse kinderen) lijkt mij super leuk!
Heb jij nog contact met dit gezin of weet je andere mensen?

Hoop dat je het bericht nog leest en mij wil antwoorden!

Suzanne