Per dag te huur in Bandung Indonesie(benedenverdieping)

Ik woon inmiddels al 7 maanden in Bandung in een leuk modern huis op een goede locatie dichtbij j.l pasteur (de hoofdweg van bandung) met 3 slaapkamers.

Als er mensen door indonesie reizen en bandung aandoen, kunnen ze voor 25 euro per dag een de beneden verdieping huren. deze bestaat uit een slpkamer met een nieuw 2 persoons bed, badkamer met douche (warm water). keuken met koelkast en rijstkoker, en kookplaat. mogelijkheid parkeren van uw ( huur-auto).

Ik kan u adviseren en helpen met uw reisplannen, en tegen een vergoeding rondrijden met een auto naar de belangrijkste bezienswaardigheden.een veilige manier om Bandung te leren kennen. Als u niet bekend bent zijn er altijd indonesiers die u extra laten betalen omdat u een buitenlander bent.

Bandung heeft veel bezienswaardigheden zoals de vulkaan Tangkuban Perahu, Lembang)prachtig bergachtig gebied). Hotspring (warm water bron),Paris van Java ( met de vele winkels en gezellige restaurants. Chiwalk (modern warenhuis), Maribaya (Waterfall.).

Tot horens … edit: reactie per PM

u kunt daar een afspraak maken.

:vak01:

25 euro per dag zonder ontbijt? Een beetje duur…

dit vind ik best wel prijzig ik kan op Bali een villa huren met zwembad erbij voor 35,- per dag.

Ik ben benieuwd naar de grootte en locatie van die villa. Afgelopen zomer (rond Idul Fitri, dus hoogseizoen) kostten de meeste hotelkamers (met warm water en AC) en 360.000 rp.

het is een gasthuis in Lovina en is weer van vrienden van familie.

woont U nog steeds in Bandung?En bent U er goed bekend?