Welke fitte, ervaren reiziger wil volgend jaar een tijd door NZ trekken met 2 andere enthousiastelingen (60+)
met als einddoel Fiji???
:wereld:
Crocosima
Walter43
Welke fitte, ervaren reiziger wil volgend jaar een tijd door NZ trekken met 2 andere enthousiastelingen (60+)
met als einddoel Fiji???
:wereld:
Crocosima
Walter43
![]()
![]()
![]()
Het is nog wel een lange tijd te gaan , tegen die tijd ben ik 70 en hopelijk zo fit als nu !! En hoe dacht U te reizen ?Campervan of zo? Zet mij er voorlopig by !
Re: PENSIONADO’S gezocht voor reis NZ (oktober 2015 - ??)
Het is nog wel een lange tijd te gaan , tegen die tijd ben ik 70 en hopelijk zo fit als nu !! En hoe dacht U te reizen ?Campervan of zo? Zet mij er voorlopig by !
Moderator Brake :
Het is niet toegestaan e-mailadressen te publiceren i.v.m. ‘spambots’ (al dan niet via informatie die door zoekmachinecrawlers worden opgeslagen). Contactgegevens kan men best uitwisselen door een intern persoonlijk bericht te sturen.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam
Beste Ruud(?),
De beheerder van WW heeft je privé emailadres verwijderd, anderen kunnen er nl. mee aan de gang gaan.
Ik hoop, dat je voornaam dus correct is.
Hartelijk dank voor je reactie; ja, het is nog ver weg, ik zal dan 66 zijn en Walter 72 maar een volk dat leeft, bouwt aan zijn toekomst zullen we maar zeggen :biggrin:
Het is mijn vurige wens om naar NZ te gaan en dus heb ik de advertentie in WW geplaatst en Walter (Belg) reageerde als eerste, hij is een Afrikakenner maar NZ vindt hij prima.
We willen idd een auto of camper ter plaatse huren. Dat moet t.z.t. allemaal gepland worden.
Maar eerst gaan verlangen naar dat schitterende land !
Heb je nog ideeën dat hoor ik die graag.
Voorlopig gewoon gezond blijven.
Groet,
Beste Ruud,
Heb je m’n mail ontvangen? Is er niet een letter teveel in je e-mailadres?smkiek
Groeten,
Anna