Pension?

Hoi hoi,

Heeft iemand een leuk adresje voor slapen op 1 vd eilanden waar t niet te duur is? Google wordt ik niet veel wijzer van.
Alvast bedankt!

Ja!! Cecile’s ik ben in november 2013 daar geweest!

Het is in La digue, cecile heeft een huis verdeeld in 3 kleine huisjes(?) ieder eigen keuken, douche enz. Ik heb geloof ik rond de €45 betaald voor 4 nachten incl ontbijt en avond eten! Totally worth it!

Cecile kooky btw elke avond zelf en het smaakt fantastisch! Ze woont zelf naast het huisje dat ze verhuurd.

Voor meer info: http://www.chezcecileselfcatering.com/

Hi Verololo,

Ik ben ook geinteresseerd om naar Seychelles te gaan, maar op de website die je aangegeven hebt van Cecile’s wordt aangegeven dat het huren van een kamer voor 2 personen incl. ontbijt en diner 121 euro kost (1783 SCR) voor 1 nacht.
Is en geheel andere prijs dan de 45 euro voor 4 nachten dienje genoemd hebt. Of zijn de prijzen daar zo geweldig gestegen??

Hi! Oefff das inderdaad veel meer geld als dat ik heb betaald! Het kan dat ik het me verkeerd herinner, waarbij ik dan €45 per nacht heb betaald incl eten maar €121 was het zeker niet!!!

Wat mij nu wel te binnen schiet is dat Ik samen met een vriendin op reis was, we hebben alle kosten toen gedeeld. Dus dat zou max neer komen op €90 per nacht… In dat geval valt de stijging mee tav 2jaar terug…

Sorry voor de wss verkeerde info! Heb in alle enthousiasme gereageerd maar dat is dus in sommige gevallen niet zo handig! Haha

Heb de mail nog even opgezocht! Dit is wat ik betaald heb toendertijd:

'Guest house booked for La Digue island, from 12 Nov till 16 in the morning (4 nights)!!!

6120 SeychellesRupies = 361.894 Euros = 45 euros p.p. incl breakfast and dinner :slight_smile:

this is the place http://www.chezcecileselfcatering.com/ ’

Dus dat komt uit op €90 per nacht…

1 like

Dank Verololo voor je snelle reaktie. 6120 SR zou nu 414 euro zijn. En waarschijnlijk heeft Cecile er iets bovenop gedaan.
De prijs van bijna 90 euro (1287 SR) geldt nu voor bed & breakfast. Met dinner voor 2 personen erbij zou het 1783 SR zijn = 120 euro.
Een andere vraag: wij zijn met 2 personen en willen graag een paar eilanden bezoeken: hoppen van eiland naar eiland. Wat kun jij en/of andere personen ons aanbevelen: bootmaatschappijen, prijzen, vaartijden etc. En welke eilanden zijn per boot bereikbaar want ik neem aan dat je niet overal terecht kan? Zeer bedankt bij voorbaat voor de antwoorden. Overigens: wij willen graag daar zijn de laatste week van december of eerste week januari. Wij verblijven dan namelijk al in Dar-Es-Salam, Tanzania en de vluchten van daar naar Mahe zijn redelijk goedkoop: 269 euro heen en terug!

Zelf ben ik 1 week toen op de Seychellen geweest, 2 dagen op Mahe, 4 dagen op La Digue en de laatste dag Praslin bezocht en via Mahe vertrokken naar de volgende bestemming. Vanaf mahe zijn we met de ferry naar la digue gegaan en terug. Van la digue naar Praslin ook een ferry. De prijzen hiervan zou ik echt niet meer weten maar viel best mee!

Tijdens verblijf op la digue hebben we ook een snorkeltour gedaan, toen zijn we een aantal kleine eilandjes af gegaan oa coco beach/island.

Ik ben er in novemver geweest en zo lang je geen gekke dingen doet valt alles qua prijs wel mee… Althans toen dan haha

Hoop dat je hier iets mee kunt en als je nog vragen hebt zijn ze welkom!

Veel plezier in ieder geval! Het is prachtig daar!