Betaalbaar op de Seychellen?

Ik wil ooit nog eens naar de Seychellen. Lijkt me schitterend.
Het enige wat mij tegenhoud is dat het erg duur blijkt te zijn. Betaalbare tickets zijn wel te vinden. Maar betaalbare overnachtingen ben ik niet tegengekomen. Het meeste is nogal exclusief en erg duur.
Iemand tips om voor een redelijke prijs een tijd naar de Seychellen te gaan?

Groet,
Victor,

1 like

Ik weet wel dat je er relatief goedkoop naartoe kan vliegen.
http://www.jetairfly.com/bestemmingen/malediven-info/nl/

De Seychellen zijn werkelijk waar schitterend en er is veel te zien en te doen. Het vergelijk met de Malediven is geheel ontrecht, want er is meer dan zee en strand. De mensen ter plekke zijn zeer trots op hun eiland en het service niveau is goed. In Nederland gaan er weinig mensen naar de Seychellen. 2009 waren het er maar 1200. De meeste Nederlanders weten niet eens waar het lilgt. De voertaal is Engels.
Seychellen groeit qua accommodatievormen en mikt ook op het lagere en middensegment. Zelfs overwinteren is een mogelijkheid.
Ik vertegenwoordig zelf Air Seychelles wil dus geen reclame maken op dit forum. Tickets zijn inderdaad betaalbaar. Maar bekijk de website

voor meer info over de Seychellen. De link die ik hier plaatste, leidt je direct naar de verschillende soorten accomodaties.
Of doe eens een aanvraag bij een van onze vele touroperators die de Seychellen aanbieden, waaronder
Mauritius Travel (ook Seychellen en low budget)
Talisman - luxe
Thika Travel - luxe en small resorts
Indian Ocean Travel - ook voor low budget
Expeditie Kroost & Co - alle budgetten en met name voor gezinnen

Oordeel zelf en probeer het eens!:vak02:

Je kan terecht bij Guesthouse Hostel Backpacker Lodge VILLA ELVIS voor maar EUR 36 p.p.p.n. (alleen telefonisch te reserveren en specificiek niet rokers).

Google anders op pensions en guesthouses en B&B Seychellen en je hebt er genoeg waar je v.a. EUR 45 tm EUR 80 p.p.p.n. ook terecht kan, sommige zelfs halfpensioen. Nadeel is dat je ze zelf zal moeten bellen of mailen want ze zijn niet online te boeken alleen per mail of telefoon deze budget accomodaties.

Het is inderdaad wel iets duurder maar voor zo’n bestemming toch redelijk goedkope prijzen! Check ook www.condor.de deze luchtvaartmaatschappij heeft vaak aanbiedingen voor vluchten naar de Seychellen.

Ik zie dat hier niet heel veel mensen komen om vragen te stellen (de laatste in 2010 als ik het goed zie), maar wellicht heeft iemand toch tips voor een budgetvakantie naar de Seychellen. Resorts etc zijn prima te vinden, maar weinig goedkope opties.

Ik wil op www.seychellenreisgids.nl graag hier ook een uitgebreide sectie van maken, dus wie kan/wil me helpen?

Herman

Ook ik en mijn vriendin hebben moeite met deze enorme bedragen, maar dit betekent voor ons nog even wat langer geduld. Goed sparen zal deze vakantie meer dan waard zijn!

Wij gaan in december 2014 naar de Seychellen. We vliegen vanaf Amsterdam met Ethiad via Johannesburg. We hebben lange overstaptijden genomen en kunnen zo 2 stops inlassen om in een hotel te kunnen overnachten. Zie Weflycheap voor dit speciale ticket (€650).