Pasfoto's voor visums kleur of zwart/wit en andere vraagjes

hoi
klein vraagje: ik wil pasfoto’s laten maken voor mijn reis door zuid oost azie maar nou weet ik niet of ik het beste zwart witte of kleurenfoto’s kan maken?
en kan je in thailand/laos/cambodja/vietnam/maleisie ed ook makkelijk pasfoto’s laten maken die goed zijn voor visums?

en waar moet ik op letten: allebei de oren ed.
groetjes lotte

Overal hebben toeristen pasfoto’s nodig voor een visum, overal kan je dus pasfoto’s laten maken. De toersitenindustrie in Zuid Oost Azie is er prima op ingespeeld.
Eisen voor visa zijn lang niet zo streng als eisen voor foto’s in je paspoort. Wel van voren, herkenbaar er op staan en geen probleem verder.

hoi dank je wel voor de info,
ik ben ondertussen naar een echte fotograaf gegaan zodat ik zeker weet dat ze goed zijn. ik had niet gezegt dat het voor een visum is, maar de eisen voor officiele documenten zijn nu als volgt: kleur, mond dicht, liefst geen bril op en recht voor de camara. kortom mooi zullen ze nooit worden!!!
ik heb er nu in iedergeval 6 stuks kan ik even vooruit. Dus in zuid oost azie kan je makkelijk pasfoto’s laten maken? dan maak ik daar de rest wel als ik te kort kom.
groetjes lotte