Voor een visa arrival in vietnam staat er dan de pasfotos 4 op 6 cm moeten zijn ,
Daar ik eind januari naar Vietnam gaat, vraag ik mij af of de gewone pasfotos van belgie niet goed zijn
wie heeft er ervaring ermee
bedankt
Voor een visa arrival in vietnam staat er dan de pasfotos 4 op 6 cm moeten zijn ,
Daar ik eind januari naar Vietnam gaat, vraag ik mij af of de gewone pasfotos van belgie niet goed zijn
wie heeft er ervaring ermee
bedankt
Hallo Jose,
Ik weet niet wat de normale afmetingen in België zijn, maar neem aan dat deze gelijk zijn aan Nederland.
Nederlandse pasfoto"s zijn geen probleem en dus de Belgische in dat geval dus ook niet.
gr.
Ton.
Hallo,
Afgelopen week ben ik een visum gaan halen in de ambassade van Vietnam te Brussel. Op het van internet gedownloade invulformulier stond ook 6 X 4 voor de pasfoto. Ik had er een pasfoto met de officiële (Belgische) afmetingen opgekleefd en dit was geen enkel probleem.
Ter info : kostprijs voor ‘single entry’ was 90€ en nog 25€ extra als je je paspoort met visum opgekleefd onmiddellijk wil meenemen. Indien je de 25€ wil uitsparen, kan je precies een week later je paspoort afhalen.
groeten,
HOV