Ga op vakantie en vlieg vanaf Frankfurt. Kan iemand mij een tip geven voor wat betreft het parkeren daar? Heb gehoord dat 3/4 weken van tevoren boeken tot 50% korting kan betekenen maar kan hier tot nog toe nog niets over terug vinden. Alle info is welkom natuurlijk :teeth:. Thanks!
Hallo,
Ik ben benieuwd of je het voor elkaar kreeg om een betaalbare parkeerplaats kon van te voren regelen.
Ik ga zelf 6 weken op vakantie vanuit Frankfurt…
Al vast bedankt.
Ik weet niet of je er wat aan hebt. Maar wij zijn vorig jaar vanaf Frankfurt gevlogen (5 weken weg geweest), dit scheelde sowieso al honderden euros in de ticketkosten. Wij hebben gewoon een nacht geboekt in het WINGS hotel, dit kostte rond de 100 euro (inclusief dus 5 weken parkeren, 1 nacht in een mooi hotel, met ontbijt en een gratis shuttle van en naar het vliegveld). Verder zijn er wel meer hotels rondom (uiteraard), ik ben op dit moment op zoek, we vertrekken 10 december wederom vanaf Frankfurt en zoek een hotel met gratis parkeren en shuttle voor de nacht van 9 op 10 december.
Op 4km van het vliegveld ligt het airport tanne hotel,met gratis parking!! adres=Tannestrasse 2 65451 Kelsterbach.gegroet:georgessiam.:chin: