Wie heeft ervaring met parkeren op vliegveld Eindhoven?
Wat kost het lang parkeren en wie weet er een alternatief?
Wij zijn laatst 6 dagen naar Rome geweest en vlogen vanaf eindhoven. We hebben toen daar onze auto geparkeerd. We waren daar ongeveer 46 euro voor kwijt. Op zich best veel, maar vergeleken met bijvoorbeeld Schiphol, valt het best mee (heb ik gehoord)
Wat ons wel opviel, is dat de parkeerplaatsen best open zijn, iedereen kan er zo oplopen… Er zit wel een slagboom voor de uitgang, maar dat is alles.
Als je nog andere dingen wil weten, vraag gerust!
Karin
Er is nu een hele mooie nieuwe service op Eindhoven Airport,
Rijden tot de vertrekhal, uw auto wordt voor u geparkeerd.
En bij terugkomst staat hij weer netjes voor u klaar.
kijk is op www.eazzypark.nl
Een prima alternatief en de goedkoopste parkeerdienst bij Eindhoven Airport vind je bij:
:wereld: www.hetnieuweparkeren.nl >>>
Tarieven: 5 dagen 21€, 8 dagen 30€, 10 dagen 36€. Iedere dag Xtra 3€.
Inclusief breng- en haalservice! :zon02:
Vlakbij Eindhoven Airport kun je de auto voor langparkeren voor € 3,00 per dag wegzetten. De auto staat dan bij een particulier op zijn erf.
Meestal is brengen en halen van de reizigers ook mogelijk.
Voor info mailen naar h.faasen@zonnet.nl
Het goedkoopste parkeren is niet bij eindhoven airport, maar in de wijken ervoor waar bus lijn 401 langs rijd. Ik woon langs die route. En er zijn meerder mogelijkheden om daar je auto weg te zetten gratis. Het enige wat je dan moet betalen is je buskaartje. Hoe meer je richting eindhoven airport rijd (b.v. meerhoven) hoe goedkoper dat weer is. Het is waarschijnlijk alleen niet de veiligste optie.
Super!!!
niet de veiligste optie!!!
Ik heb een super adres gevonden op 5 minuten rijden van het vliegveld, voor maar 3 euro per dag met wegbreng en ophaal service.
Voor info mailen naar: parkeren@online.nl of bellen met 06-26499418
Echt een super adres met perfecte service.
Een echte aanrader.
Een prima alternatief en de goedkoopste parkeerdienst bij Eindhoven Airport vind je bij:
www.hetnieuweparkeren.nl
Inclusief breng- en haalservice GRATIS!
Deze optie is ook super!!!
www.hetnieuweparkeren.nl
Deze optie is ook super!!!
www.hetnieuweparkeren.nl
Tarieven: 5 dagen 39€, 8 dagen 42€, 10 dagen 48€, 15 dagen 63€
:vak02: >>>
dit is wel duur!
Voor iemand die er zelf woont en weet hoeveel problemen met wildparkeerders er in de wijk zijn, vind ik dit niet zo’n handig advies.
Het is idd ook niet de veiligste optie, buurtbewoners zijn het helemaal zat en lekke banden en andere beschadigingen komen geregeld voor. Misschien is de nieuwe P&R een optie of een van de eerder genoemde parkeergarages.
Als optie heb ik de website www.parkereneindhovenaiport24.nl gebruikt. Daar staan de parkeerbedrijven in een vergelijking zodat goedkoop parkeren Eindhoven airport makkelijker wordt. Door de verschillende extra services die aangeboden worden en de parkeertarieven te vergelijken heb ik snel en gemakkelijk een parkeerplaats kunnen reserveren.