Hoi, misschien beetje laat, maar heb wel interesse.
Ik ben therapeut en heb als dermatologisch verpleegkundige gewerkt. Ook heb ik ervaring met werken in een laboratorium (incl. bloedafname en onderzoek).
Hoe gaat het allemaal in zijn werk en hoeveel mensen gaan er al mee? We gaan dan neem ik aan met een groep? Wat gaat dat kosten (de reis/verblijf/ eten) etc… Wordt het India of Birma? Ik hoor graag zoveel mogelijk informatie van je…
Kort even antwoorden op jouw vragen: groep, 2 dokters en 4 verpleegkundigen/ assitenten, Birma, hotel betaald 50%, tickets 100% betaald, eten is heel goedkoop. Tot nu toe blijft iedereen een week langer voor vakantie (rondtrekken)
Ik stel voor dat jij eens belt voor uitgebreider info? Teveel om alles uit te leggen hier. Vrijblijvend.
Ik geef jou mijn nummer en jij ziet maar: 0032484295729
Mocht jij willen, kan ik jou ook bellen. maar dan moet ik jou nummer wel hebben.
Ik ben zeer geinteresseert in het vrijwilligerswerk in Birma.
Kun je misschien meer informatie geven? Is het vrijwilligerswerk in een ziekenhuis? Over welke periode gaat het? Wat is het doel? Wat zijn de kosten? Wat wordt er verwacht van een vrijwilliger? Waar in Birma is het precies?