Para medisch vrijwilligers gezocht India/Birma

Hallo iedereen,

Wie heeft zin om een max van twee weken vrijwilligerswerk te gaan doen in een ziekenhuis te India of Birma(myanmar)

Zelf ben ik geneesheer en heb het reeds enkele keren gedaan. Dit geeft u heeel veel voldoening en vooral een culturele/prof meerwaarde.

Tijdstip staat nog niet vast maar wordt meer dan 5 maaden op voorhand vastgelegd. Land staat ook niet vast en kan gekozen worden.

WIe zoek ik: man/ vrouw in verpleging, geneeskunde of kinesitherapie

Laat iets weten. Inschrijvingen beperkt tot 16

Gr

X4

Hallo,

Ik ben voedingskundige en al ervaring in ontwikkelingshulp.
Kun je mij hulp gebruiken?

Hey,

Spijtig genoeg kunen we met jou mooie titel niet echt veel doen in ontwikkelingshulp.

Daarentegen, er houdt jou niks tegeen om als vrijwilligeer mee te komen naar Birma. Denk er eens over na en laat weten aub.

Gr

Hoi, misschien beetje laat, maar heb wel interesse.
Ik ben therapeut en heb als dermatologisch verpleegkundige gewerkt. Ook heb ik ervaring met werken in een laboratorium (incl. bloedafname en onderzoek).

Groetjes

Hey

Mocht jij og interesse hebben, reis in voorzien 17 feb voor een week werken en daarna een week vanaktie.

laat iets weten

Xavier

Hoi Xavier,

Ik heb nog zeker interesse!

Hoe gaat het allemaal in zijn werk en hoeveel mensen gaan er al mee? We gaan dan neem ik aan met een groep? Wat gaat dat kosten (de reis/verblijf/ eten) etc… Wordt het India of Birma? Ik hoor graag zoveel mogelijk informatie van je…

Groetjes Esther

Hey Esther,

Kort even antwoorden op jouw vragen: groep, 2 dokters en 4 verpleegkundigen/ assitenten, Birma, hotel betaald 50%, tickets 100% betaald, eten is heel goedkoop. Tot nu toe blijft iedereen een week langer voor vakantie (rondtrekken)

Ik stel voor dat jij eens belt voor uitgebreider info? Teveel om alles uit te leggen hier. Vrijblijvend.

Ik geef jou mijn nummer en jij ziet maar: 0032484295729

Mocht jij willen, kan ik jou ook bellen. maar dan moet ik jou nummer wel hebben.

Tot hoors
Xavier

Hallo!

Is deze reis heel het jaar door?
Ik ben zelf verpleegkundige in het ziekenhuis en dit lijkt mij wel intressant.

Hallo Xavier en anderen,

Ik ben zeer geinteresseert in het vrijwilligerswerk in Birma.
Kun je misschien meer informatie geven? Is het vrijwilligerswerk in een ziekenhuis? Over welke periode gaat het? Wat is het doel? Wat zijn de kosten? Wat wordt er verwacht van een vrijwilliger? Waar in Birma is het precies?

Groeten,

Anne

Zijn er al nieuwe data bekend??

Hallo

ken je toevallig nog andere programma’s die kunnen gebruik maken van een vroedvrouw en die langer duren dan 2 weken?

Astrid