Panama!

PANAMA!!!
Panama is prachtig, naar mijn mening veel mooier en heeft meer te bieden dan Costa Rica.

Ik ga zelf 5 Juli heen voor 11 weken!!! Ik blijf daar t/m 22 september en de meeste uitstapjes en tours zal ik natuurlijk in juli en augustus doen. Ik heb een heleboel vrienden en kennissen daar, voornamelijk in Panama City en David, en die ontvangen mij met open armen. Natuurlijk zullen ze mij naar bepaalde plekken brengen, maar ik ga toch vaak zelf op stap want zij moeten ook werken en hebben hun eigen leven. Het leuke is dat ik met hun ga stappen, uiteten naar lokale plaatsen enz enz…dingen die je als gewone toerist niet zo makkelijk doet.

Op mijn lijstje staan o.a de Parel-eilanden (Taboga of Contadora), Colón, Portobelo, Bocas del Toro, Chiriquí provincie -> o.a Boquete, Cerro Punta, Volcán, David, Pto. Armuelles), de midden provincies en plaatsen (o.a Coclé, El Valle de Anton, Chitré, Santiago, Las Tablas…hopelijk ook Isla Iguana), en ook Panama City zelf die veel te bieden heeft. Hopelijk kan ik ook naar San Blas.

Zijn er hier nog mensen die in Juli en Augustus in Panama zitten?? Neem contact met me op!!! Mijn e-mail is curacao82@yahoo.com . Neem contact met me op, “misschien” dat we elkaar daar kunnen ontmoeten en wat kunnen doen.

laat eens weten hoe het je gaat?
Ik ben benieuwd naar je verhalen.

papito wat zijn je ervaringen>