panama in december

ik vertrek in december voor een maand naar midden amerika met me vriend. we landen in panama en daarvandaan willen we naar costa rica en misschien nigaracua.
we zijn al een paar x in azie geweest dus voor ons even heel wat anders, ik vind het best wel spannend.

vraag, dien je net als in thailand op de eilanden in december in panama of costa rica je hotel al van te voren te boeken of is het daar niet zo druk en is er altijd nog wel plek in de goedkopere accomodaties?

wat is een leuke en vooral veilige wijk in panama city om te slapen, tips voor leuk hotelletje ook welkom.

verder staan we open voor alle leuke tips of relaxe en bijzondere bezienswaardigheden in panama costa rica of nigaracua. is het eten en drinken duur in midden amerika en kunnen we veilig op straat eten? met wat voor budget per dag dienen we in rekening te houden, we willen wel een eigen slaapkamer met eigen douche en w.c.

groetjes

Hoi Mootje,welkom op wereldwijzer!
Nou Thailand is een prachtig land om te bezoeken mootje,ik kan het weten ! :slight_smile:
Het zelf boeken van hotels (Costa Rica) via internet is dus eenvoudig, en kan ook een aardige besparing opleveren.
Eén van de bekendste natuurparken, waar iedere toerist naar toe lijkt te gaan, is Tortuguero NP
Natuurlijk zal je nog met veel vragen zitten,wel je kan altijd een berichtje posten op het Costa Rica Forum
Succ6 nog met je reisplannen,mootje!
groet,georgessiam.