We zijn dit jaar (februari 2013) naar Panama geweest, en gaan in November naar Costa Rica. Ik huur daar een auto en ben heel benieuwd of we met de huurauto van Costa Rica naar Almirante kunnen doorrijden.
Hoi Jos,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je plannen hebt om op vakantie te gaan naar Costa Rica.
Wat je zeker niet mag missen is een boottocht naar Isla del Coco.!Dit tropische eiland met z’n roggen, dolfijnen en hamerhaaien spreekt enorm tot de verbeelding.
Indien je nog met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op het Costa Rica Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorbereidingen,Jos!
groet,georgessiam.
Hallo, we hebben weer geboekt naar Costa Rica, inclusief huurauto. Daarvoor ben ik wat aan het zoeken geweest op het net en ik weet dat steeds de tekst opdook dat je niet met de huurauto de grens over mag.
Kijk eens op de site van www.economycarrentals.com Via ‘Contact us’ kun je met ze chatten. Werkte in mijn geval goed, snel reactie.
Maar allicht weten de kenners als Monofeliz en Johan65, te vinden op het Costa Rica forum, veel meer. Gewoon je vraag nog eens deponeren op het Costa Rica landenforum. Daar past’ie beter dan onder ‘Even voorstellen’
Succes
Van de website www.outsight.nl nog dit: Als je in Costa Rica per huurauto rondrijdt, kun je ook zelf met de auto naar de grens van Costa Rica met Panama rijden, en de auto hier achterlaten terwijl jij een paar dagen in Panama verblijft. Er is een bewaakte parkeerplaats (prijs circa 3 USD per dag).