Pakket verzenden vanuit Bali

in Februari vertrek ik voor een maandje naar Bali, wie weet hoe het met de verzending van aankopen gaat en wat de verzendkosten zijn bijv. per kilo, zowel per zeepost als per vliegtuig, omdat ik rond wil reizen en er niet mee rond wil sjouwen. Graag informatie hier over.
Groetjes Letitia

verzenden per zeepost is niet zo duur,tot 20 kilo, rond de vierhonderdduizend roepia, het kan dan wel tot 3 maanden duren voordat je het ontvangt.
Per luchtpost is het aanmerkelijk,duurder, ik weet niet meer wat dat kost omdat wij altijd alles per zeepost versturen.
gr.
emcee>>>

versturen; naar de kantor pos- wie had dat nou gedacht! Veel gelach ook weer- a yah, untuk Belanda, yah! Goejemorrrrrrrgen jufffrrrrrrrouw!
kosten: kijk gewoon wat het vanuit NL zou kosten-op elk postktr hebben ze daar lijsten van. Reken maar dat het ietsje-maar niet echt heel veel-goedkoper is omgekeerd. wel zullen er allerlei regels zijn voor inspectie van het pakket ivm douane etc-and je kan, afh van de inhoud, ook nog voor leuke verrassingen komen te staan bij het inklaren in NL.

nou dat gelach en ayah untuk Belanda valt reuze mee. Wij hebben dat nog niet meegemaakt,
het pakket wordt netjes dicht-geseald waar je bij bent.
verder wordt je gevraagd of je de inhoud wilt verzekeren.
en moet je een soort vrachtbrief invullen en de inhoud van het pakket vermelden.
het zou natuurlijk ontzettend dom zijn om dingen te versturen die verboden zijn omdat er steekproeven genomen worden en je pakket door de douane geopend kan worden. Overigens krijg je dan altijd bericht, dat men het pakket heeft geopend en in ons geval in orde bevonden.gr.
emcee